-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 8 Februari 2014

AKSI MAUT TAIB MAHMUD BERENDAM DALAM KOLAM RENANG.....KO NAK KENA CANGKUL?

PEMBACA

Kalau artis ataupun gadis muda berada dalam kolam renang, penulis pun teruja juga nak tengok.....err....nak pastikan jerr...eh eh!! Tapiiiiiiiiiiiii..........kalau seorang PAKCIK yang boleh juga bergelar atuk BERADA DALAM KOLAM RENANG DAN DIAMBIL GAMBAR .....rasanya muntah biru penulis dibuatnya........

TAPI.......itulah gambar yang penulis nak kongsikan dibawah.....kabarnya gambar ini MILIK ketua Menteri Sarawak yang telah meletak jawatan......di kabarkan juga AKSI TAIB MAHMUD "BERENDAM " dalam kolam ni dirakam untuk majalah mangga .....ehh! Iye ke? 


Ini gambarnya.......TAPI PASTIKAH INI GAMBAR TAIB MAHMUD kerana ada nampak ISTERInya ? BUKAN SUPER IMPOSE? err...err... 

ADUYAIIIIIIIIIII........TAPIIIIIII YANG PASTINYA KISAH DIBAWAH BUKAN Taib Mahmud........


" Wah banyak beli benih keladi Taib Mahmud bukan nama sebenar". Tanya Najib Razak juga bukan nama sebenar.

" Iyelah.......aku kan dah nak BERSARA......kenalah buat persiapan, nak tanam KANGKUNG karang ko kata PERLI lak..." Jawab Taib Mahmud bukan nama sebenar sambil menyusun benih keladi satu persatu, one by one......ehh!


"Haramjadah! Sebut juga......kat mana nak tanam keladi ni Taib, maklumlah tanah ko kan banyak termasuk tanah kubur hahahaha". Perli Najib Razak juga bukan nama sebenar.

" Kat tanah la...ko ingat nak tanam atas mesin  TAIP? Keladi ni aku nak tanam kat tanah bakar ..." Jawab  Taib Mahmud bukan nama sebenar sambil  mengesat peluh yang menitis...dah lama dia tak berpeluh sebegini maklumlah dulu keje dalam "ekondesen".  

" Giler.....! Ade lak tanam keladi kat tanah bakar........tak pernah dibuat orang ......." Serius muka Najib Razak juga bukan nama sebenar berkata.

" Pesal lak.....ko cakap macam pernah berkebun....." Taib Mahmud bukan nama sebenar mula terasa panas bila dituduh gila.

" Iyelaa......orang tanam keladi kat tanah gambut, tanah paya...triba triba ko nak tanam kat tanah bakar, macam mana keladi ko nak hidup...."

" Pesal lak aku tak leh tanam kat tanah bakar? Aku baru je beli TANAH PAYA tu dari ENCIK BAKAR bin Burhan semalemmm........" Jawab Taib Mahmud bukan nama sebenar sambil ASAH BATANG CANGKUL...........

Errr............errr.............errr............

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.