-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 9 Januari 2014

TERSEBAR! MINYAK RON95 PULA NAIK 20SEN MALAM INI..........KEMASKINI

PEMBACA

ADA KEMAS KINI PADA 10 MALAM TADI.......rujuk dibawah

Dua hari lepas minyak RON97 telah dinaikkan 5 sen.......ianya berlaku tanpa diketahui umum....ianya tersebar selepas ada rakyat yang TERSEDAR........

MALAM INI, MINYAK RON95 yang digunakan oleh rakyat biasa pula akan naik......NAIK 20SEN berdasarkan berita yang disebarkan secara meluas dalam media Internet SEPERTI DIBAWAH.


Adakah ini cuma SATU JENAKA? ATAU SATU KENYATAAN YANG TERPAKSA DITELAN? Penulis harap dan berdoa kenaikan ini TIDAK BERLAKU.......kerana jika berlaku KESANNYA LEBIH BURUK.

Tak tahu nak komen apa dah........sekali lagi dijelaskan......JANGANLAH NAIK 20 SEN ....naikkan terus doploh hinggit!!! !!!

OK ..........INI JUMLAH HUTANG MALAYSIA YANG DIBUAT SECARA ONLINE yang JUGA meliputi semua negara.........BOLEH KIRA TUAN PUAN...TENGOK JANGAN TAK TENGOK...!


INI BERITA TERKINI.........ALHAMDULILLAH! BERITA PALSU RUPANYA, LEH RUJUK INI.....tapi kan,ada sesuatu yang boleh kita belajar dari kisah ini. Kita kecoh dan gemparkan berita berita macam ni, kenaikan banyak yang terpaksa ditangguhkan termasuk ISU TOL .......kan elok gitu......!!



Tapi kan,ada sesuatu yang boleh kita belajar dari kisah ini. Kita kecoh dan gemparkan berita berita macam ni, kenaikan banyak yang terpaksa ditangguhkan termasuk ISU TOL .......kan elok gitu......!!

DAN PELAJARAN PALING PENTING dari ISU PENANGGUHAN KADAR DIBAWAH INI .........KUASA NAIKKAN SEMUA TERLETAK DITANGAN PERDANA MENTERI .....jadi jangan terpedaya kalau ada yang berkata

- KERAJAAN TAK MAMPU ELAKKAN SEBARANG KENAIKAN...
-INI SEMUA SALAH TNB,SALAH PENGUSAHA MINYAK,SALAH CINA DAP,SALAH PEMBEKAL GULA...hakikat sebenarnya KUASA MUTLAK PERDANA MENTERI......kalau tak tak kan SIAP BOLEH TANGGUH?? 



0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.