-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 4 Januari 2014

MENGAKU BERZINA TAPI JADI GEMPAR DAN PANAS!!!!!!!!!!!!

PEMBACA


Satu pasangan telah ditangkap oleh Penguatkuasa Agama kerana duduk berduan dalam  kereta ditempat gelap malam tahun baru yang lalu. Mereka kemudian dibawa ke balai polis untuk diambil keterangan sebelum didakwa di Mahkamah.

" Inilah manusia akhir zaman, dah berzina muka masih selamber saje..." Rungut seorang anggota yang bertugas apabila melihat pasangan yang ditahan itu tiada RIAK WAJAH ORANG BERSALAH ...selamber je ..........


" Biasalah tuu, kadang kala kita pula disalahkan sedangkan kita nak menyelamatkan mereka dari terlanjur dan berbuat dosa..." Kata pula salah seorang anggota sambil menuju ke arah pasangan yang ditahan itu. 

"Awak mengaku berzina?" Tegas anggota itu bertanya pada pasangan lelaki .

" Eh! Mana ada encik......kami duduk duduk aje sambil tunggu tahun baru". 

"Orang tunggu nak sambut tahun baru bukan kat tempat sunyi lagi tersorok macam tuu...baik mengaku jer lah....awak berzina kan mudah ......". 

" Tidak encik...kami tidak zina..." Pasangan lelaki itu tetap tidak mengaku. Anggota penguat kuasa itu berpaling pada pasangan wanitanya pula yang dari tadi cuma tunduk.

" Kamu zina?" Tanya anggota penguat kuasa .

"Iyee encik ....?" Wanita itu menjawab sambil tunduk.

"Haaa! Ngaku punnn...KAN KAMU DAH KANTOI..."Marah agggota penguatkuasa itu   pada pasangan lelaki yang nampaknya TERKEJUT DENGAN PENGAKUAN TEMAN WANITANYA.

Pasangan lelaki itu sudah merah padam mukanya...dia terus pandang wajah teman wanitanya...dia seakan tak percaya teman wanitanya itu sanggup mengaku mereka berzina....lelaki itu  marah. 

 "Awak gile apee...?? Masa bilanya kita berzina? Kan kita cuma duduk duduk ajerrr tadi".

" Salah saya pulakk,dah encik tu bertanya zina ....tak kan tak ngaku ..."

Pasangan lelaki itu makin panas....makin bertambah marah. Dia rasa seperti sedang DIPERANGKAP OLEH teman wanitanya sendiri...tanpa hiraukan anggota penguat kuasa yang mula tumpu kan perhatian pada mereka lelaki itu berkata .....

"Ahh!! Awak sengaja nak perangkap saya kan....baik encik! Kalau dia mengaku Zina...tapi SAYA TIDAKK".........

" Memang awak bukan ZINA...yang Zina sayaa..." Kata teman wanitanya dengan tegas...Kata yang lebih mengundang parah ...makin ramai anggota penguatkuasa beralih pada mereka berdua sekarang...PANAS....satu ngaku Zina...satu lagi tak ngaku...camnee??

"Hahaha......lawak betul kamu berdua ni...sorang mengaku berzina....sorang tak mengaku ....mana satu betul nii..." Perli salah seorang anggota penguatkuasa sambil ketawa...

"Memanglah encikkk....tadi encik tanya saya...awak Zina? Saya jawablah Iya kerana memang nama saya ROZINA Binti Abd Rahman......."Kata teman wanitanya menyebabkan anggota penguat kuasa itu BERHENTI KETAWA dan teman lelakinya pula yang tertawa.........

Adehh!! 

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.