-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 24 Januari 2014

KANTOI!! BUAT DEMO SOKONG PM JADI KAYA RAYA ...INI BUKTINYA

PEMBACA
Nak marah? Nak kata pro pembangkang? Ikut suka hatilah, cuma kekadang apa yang berlaku itu NAMPAK SANGAT KEPINCANGANNYA........NAMPAK SANGAT KETIDAK ADILANNYA.....Kami dibawah ini bukan rakyat yang TIDAK BERAKAL......KAMI MEMPUNYAI MATA dan TELINGA....

Kerana itulah adakalanya kami membantah apabila melihat KETIDAK ADILAN terus berlaku. Apabila demontrasi melibatkan pembangkang terus disiasat hingga pengedar T-SHIRT pun diangkut sama.......sedangkan demontrasi yang terang TERANG BERBAU PERKAUMAN DIBIARKAN tanpa tindakan......DAH TU PULA DIBERI JAWATAN, adakah kami perlu diam??
Tak apalah........biarkah kami membantah walau kamu diatas tidak mungkin ambil kisah ...kerana kami YAKIN........SUATU HARI NANTI KAMU YANG DIATAS akan AMBIL KISAH APABILA  TELAH JATUH KEBAWAH..........



Lantiklah ORANG KUAT LAGI HEBAT "DEMONTRASI PERKAUMAN " ini sebagai PENGERUSI AMANAH RAYA......semoga AMANAH KITA TERUS KAYA RAYA.........LEBIH RAYA dari segala raya kecuali raya HAJI dan....LEBIH DIHARAPKAN KAMI TIDAK terus  "DIPERDAYA"....

Reezal Merican Dilantik Pengerusi Amanah Raya

KUALA LUMPUR – Amanah Raya Berhad (Amanah Raya) hari ini mengumumkan perlantikan DatuK Seri Reezal Merican Naina Merican sebagai pengerusinya yang baharu berkuatkuasa 1 Januari lalu.
Pelantikan Reezal Merican, 42, bagi menggantikan Datuk Dusuki Ahmad yang bersara pada 29 Disember lalu.
Perwakilan Lembaga Pengarah Amanah Raya, Datuk Johar Che Mat berkata, perlantikan Reezal Merican oleh Kementerian Kewangan berikutan pengalaman luas beliau dalam arena politik dan profesional.
“Ahli Lembaga Pengarah Amanah Raya amat yakin Reezal Merican merupakan calon yang sesuai bagi menerajui syarikat ini,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.
Johar berkata, Reezal Merican merupakan graduan Universiti Islam Antarabangsa Malaysia dan mempunyai pengalaman dalam industri perbankan dan juga pelaburan.
Beliau pernah bertugas dalam pelbagai institusi kewangan antaranya Bank Industri Malaysia Berhad dan Kuwait Ijarah House dengan tanggungjawab mengendalikan kemudahan pembiayaan kewangan bagi kedua-dua bank berkenaan yang berpengkalan di Jeddah dan Kuwait.
Manakala, dalam bidang politik, Reezal Merican berkhidmat sebagai Setiausaha Politik kepada Datuk Seri Shahrizat Abd Jalil dan Mantan Perdana Menteri, Tun Abdullah Haji Ahmad Badawi sebelum dipilih sebagai Ahli Parlimen Kepala Batas pada tahun 2013.
Justeru, beliau dijangkakan dapat memacu dan memainkan peranan penting dalam merealisasikan visi dan misi Amanah Raya bagi menjadi institusi peramanahan dan pengurusan perwarisan yang unggul. – mynewshub.my

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.