-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 10 Disember 2013

SEGERA! BACA DAN KONGSILAH JIKA ANDA PEMBENCI FITNAH!!

PEMBACA
(Isu "ADAKAH INI BALA ALLAH UNTUK RAKYAT PAHANG" :- Untuk sebaran AM ) 

Kami di Kantoi Identiti memegang prinsip ...yang benar itu benar dan yang salah tetap salah tanpa PERLU prejudis dalam politik...TAK PERLU SEMBUNYI DAN TAK PERLU TAKUT JIKA kita ada bukti DEMI mencari satu KEPASTIAN DAN KEBENARAN!  

Sebagaimana kami berkongsi isu PANAS  KLIK SINI  BESERTA BUKTI ,maka kami juga bertanggung jawab menyelesaikan isu ini JUGA BESERTA BUKTI. BACA DAN KONGSILAH jika anda PEMBENCI FITNAH!! 


Pertama kali membaca dan melihat video projek MEGA "the longgest!the Biggestt! ini HATI KAMI TERTANYA TANYA dan perasaan ini juga dirasai  sebahagian dari pembaca yang mengikuti isu ini yang kami amati dari komen dan ulasan mereka...SEMUANYA TERKELIRU...SEMUANYA TAKUT IANYA TERJADI!!SEMUANYA MAHU IANYA DIHENTIKAN demi negara yang kita cintai.

Memang ada komen negatif, memang ada yang maki hamun...itu terserah pada anda ,kami paparkan KERANA IANYA MASIH ADA DIRUANG MAYA HINGGA KINI dan rasanya JIKA DILIHAT pemberi komen, rata rata MASIH TIDAK TAHU ISU INI.

 Kami yakin jika VIDEO DAN PROJEK INI MASIH ADA DALAM MEDIA INTERNET SELEPAS INI ...ISU INI AKAN TIMBUL SEMULA....sebab itulah kita perlu bertindak ,tetapi bertindak berdasarkan bukti bukan  memberi KOMEN KOSONG seperti contoh : -

"Isu ni dah selesai,menteri dah ulass ...." Tetapi apabila kita minta bukti link, pemberi komen tadi TIDAK MENJAWAB atau terus lesap ditelan bumi....adehh!! 

Tak apalah...atas rasa tanggung jawab dan mohon kerjasama sama anda untuk sebarkan semula...KAMI BONGKAR BERITA BERKENAAN ISU INI melalui carian Google dan kami temui beberapa bukti dibawah YANG KITA PATUT MENGUCAP SYUKUR

ALHAMDULILLLAHHHHHHHH!!  

Semoga segala penafian ini ADALAH BENAR dan TIDAK BERUBAH...cayok Tok Nan!! 

INI PETIKAN KENYATAAN DARI MENTERI BESAR PAHANG dan KITA AKAN PEGANG KENYATAAN DI PERENGGAN PERTAMA ITU ........KLIK SINI 

Ini pula kenyataan dari Menteri Pelancungan yang jika dirujuk betul betul, PEMAJU PROJEK Enchant ITU MENIPU LAH kan kan, katanya mendapat KELULUSAN DAN SOKONGAN KERAJAAN  berdasarkan apa diberitahu dalam lamen web mereka  KLIK SINI 


PETIKAN DARI ISMA 
LAGI SUMBER BOLEH DIRUJUK 



Dah selesaikah isu ini?? Macam kami nyatakan diatas, TIDAK SELESAI selagi PEMAJU PROJEK the biggess and longgest ini berada di alam maya.... Jadi kita mohon pihak pengurusan projek ini SEGERA AMBIL TINDAKAN UNTUK TIDAK MEMAPARKAN PROJEK INI LAGI DIALAM MAYA agar TIADA LAGI RAKYAT KELIRU dan ISU ini diulang tayang semula sebab ini bukan ASTRO...ehh!!  

Dan kami akan terus paparkan ISU INI dengan berkongsi artikel ini dan INI sehingga ada tindakan diambil kerana selagi ianya ada DILAMAN MAYA...isu ni akan terus dimainkan...jadi sekurang kurangnya anda mempunyai bukti untuk diguna pakai dan SUDAH DIBERITAHU tentang isu ini....... ! 

Seterusnya marilah kita sama sama hulurkan bantuan pada mangsa mangsa banjir ......KERANA

Isu banjir ini sebenarnya ADALAH ISU besar yang boleh kita bahagikan kepada dua bahagian. Masalah semasa banjir dan masalah selepas banjir.



Masalah semasa menghadapi banjir mungkin kita dapat hadapi dengan adanya bantuan seperti pusat pemindahan,penghantaran bekalan makanan dan sebagainya....tetapi MASALAH BESAR yang perlu kita  FIKIRKAN JUGA  ialah SELEPAS BANJIR....

- Ini disebabkan kerosakan teruk yang melibatkan harta benda seperti rumah dan kenderaan dan pastinya INILAH YANG AKAN MENGHANTUI setiap MANGSA BANJIR sebelum mereka lelapkan mata ....atau ada yang tak mampu LELAPKAN MATA WALAU KEPENATAN.

Inilah juga yang hantui fikiran penulis tak kala melihat KEROSAKAN dalam banjir yang dianggap terburuk bagi Pantai Timur, Pahang, Trengganu dan Kelantan ini...







Mampukah mereka dan BERDAYAKAH KITA CUMA MELIHATNYA.... ?? 

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.