-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 27 Disember 2013

RUPANYA SOLAT SEBELAH KU IALAH SULTAN KELANTAN.......Imbasan 2013....

PEMBACA
Coretan kisah bergambar... " SESUATU YANG TIDAK DIDUGA ITU TELAH BERLAKU"............

"Larat lagi ke mandu? Kalau penat biar aku bawak plak? "

"...Boleh jerr...lagipun aku kan selalu ulang alik Kota Bharu dari KL...Insya Allah...."

"eHH! KO TENGOK AWAN TUU.......MASYA ALLAH!! "
"Subhanallahhhhhhh....!!"

"Alamakk....dah dekat pukul 6 la...jom berenti solat Asar dulu.."

"Laaa........ko tak jamak ke masa berenti solat Zohor tadii?"

"Aku lupeee..."

"Iyelah......kalau nampak surau atau masjid ko cakap...aku pun nak berenti buang air gak nii..."

"Tuuuuuuuuu...Masjid yang tidak ditenggelami air di Kuantan...meh berenti......

"Dasat juga banjir kat Kuantan kali ni kan...SEMOGA WARGA KUANTAN TABAH "

"Ada rahmat disebaliknya..ANTARANYA......


"eh! Kunci kete la...sekarang dalam masjid orang tak takut dah nak mencuri...duit tabung pun kena belasah ...."

"Eh! Mana plak tandas nii.......besau betul masjid nii..."

" AKU DAH 3 KALI AMBIL WUDUK nii....asal lalu depan pakcik ni mesti aku terbuang angin...hampehh!! "

"Hahahaha....ko masuk masjid ikut pintu depan la...ikut sini wat pe...dah dah...aku tunggu kat kete jee...".......

ALLAH HU AKBARRRRRRRRRR!! 

"Ehh! Kenapa ko senyum semacam jer lepas solat nii..."

"Aku gembira sangat....tak sangka..rugi KO TAK IKUT SOLAT TADI..."

" Kenapa?? Kenapa?? "

"AKU SOLAT SEBELAH SULTAN KELANTAN........"


"Aduhhhhhhh! Ruginyaaa.........."

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.