-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 3 Disember 2013

RAHSIA SEORANG WANITA YANG LELAKI KENA AMEK TAHU…

PEMBACA


Tahukah anda semua sebenarnya wanita banyak menyimpan rahsia??  Rahsia seorang wanita  ni memang tahap top secret kerana kalau bocorlah rahsia mereka boleh mencetuskan world war 4 tu. Kalah modern warfare..miahaha. Kalau anda nak tahu apakah rahsia seorang wanita, jom baca dengan kadar selamba. Ini pun bukannya sebab penulis takut dikecam oleh persatuan penyimpan rahsia-rahsia besar wanita.. Pembaca pun kalau boleh rahsia kan lah perkara ni, bukan apa jangan kasik tahu penulis yang kasik tahu… punoh nanti.. hahaha..

1. Kalau anda semua nak tahu, pipi wanita akan bertukar menjadi kemerah-merahan (errr.. tapi ianya lebih kearah pink2) bila mereka berhadapan dengan lelaki yang disukainya…

2. Anda semua kena tahu bahawasanya wanita akan meminati apa sahaja minat lelaki yang mereka suka. Kecuali kalau lelaki yang menjadi pilihan hati mereka itu mempunyai minat terhadap wanita lain… err… err…

3. Ini adalah fakta; wanita kurang berpeluh berbanding lelaki. Nak tahu kenapa? Ini mungkin disebabkan wanita lebih banyak mengeluarkan air mata daripada air peluh. Seriusly, betul ke??

4. Anda semua jugak kena tahu bahawa wanita senang memaafkan sesuatu perkara tetapi amat sukar untuk melupakan perkara orang yang dia sayang lakukan terhadapnya. Oleh kerana itu, lelaki akan tergamam apabila wanita mengungkit semula kesalahan yang dilakukan pada 50 tahun yang lepas. miahahaha!!!

5. Yang ini penting, kekuatan sebenar seseorang wanita hanya akan ditonjolkan ketika mereka berada di dalam pasaraya. Ini terbukti apabila kaum wanita mampu untuk berjalan mengelilingi pasaraya berjam-jam lamanya.

Lebih kurang cenggitulah rahsia yang selama ini kaum wanita rahsiakan daripada pengetahuan pihak lelaki… ada sesapa nak tolong member???

 

 

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.