-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 20 November 2013

GEMPAR!! VIDEO PALING NGERI JIKA TAKUT......

PEMBACA

Dalam video yang penulis hendak kongsikan ini nanti......anda beri perhatian pada minit 21:51 ......DIMANA jenazah Almarhum kelihatan begitu RINGAN umpama kapas ketika hendak dimasukkan keliang lahad.

Seterusnya perhatikan pula WAJAH ANAK MUDA pada minit 23:02  dan dengan merujuk kembali WAJAHnya sewaktu muda penulis merasakan "UMPAMA SEOLAH OLAH"  Almarhum sendiri melihat urusan pengkebumian beliau?? 
Selain diatas ,ada beberapa lagi perkara menarik yang berlaku untuk sama sama kita kongsikan ....... Adakah MUNGKIN dan benar ? 

Percayalah.....bahawa kematian itu benar, pertanyaan malaikat itu benar...alam kubur itu benar... hidup selepas mati itu juga benar.....hari kiamat itu benar...(Inilah yang penulis terasa terngiang ngiang ditelinga BACAAN TALKIN yang penulis selalu dengar semasa melihat JANJI ALLAH pada jenazah dibawah......) 

Satu fakta lagi yang menarik untuk dikongsi semasa anda melihat video dibawah ini nanti ialah.....Ada orang dikenali SEMASA HIDUP namun ianya tidak KEKAL......Ada orang DIKENALI selepas kematiannya DAN IANYA KEKAL...kenapa?? Kerana setiap kali kita mengingati simati ......kita akan SEDEKAHKAN AL-FATIHAH....

SAKSIKAN KEHEBATAN SEORANG ANAK MUDA SEMASA HIDUP DIDUNIA DAN KEHEBATAN yang diterimanya dari Allah selepas pemergiannya...setenang RIAK  wajah emak dan abahnya menerima ketentuan ilahi. Itulah kehebatan seorang anak muda bernama Ahmad Ammar yang disanjung masyarakat  Turki serta DISAMBUT "RIBUAN" ORANG KERANA MATI SYAHID bukan hanya dimedan perang sahaja kerana berjihad dijalan Allah juga dianggap mati Syahid maka selayaknya alharhum ditempatkan dikalangan lebih 60 jasad para sahabat nabi, Auliya' serta orang kenamaan ditanah  perkuburan Eyud Sultan yang mengadap laut Golden Horn.


INFO LANJUT ANDA BOLEH KLIK DISINI....




Ehh! Mungkin ada juga akan bertanya......APA MAKNA TAJUK DIATAS?? Ini sambungannya....

VIDEO PALING NGERI JIKA TAKUT PADA ALLAH........mana tahu kejahatan anda semasa didunia Allah BERKENAN UNTUK TUNJUKKAN PADA SAAT KEMATIAN ANDA.........

Tapi video paling menginsafkan diri jika kita DEKAT DENGAN ALLAH......kerana kita juga MAHU JADI SEPERTI ALMARHUM.......!!


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.