-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 1 November 2013

AWAS! ELAK DIRI DI DOT DOT OLEH JIN.........

PEMBACA

Sedang Nur merayau2 di dada wall FB sendiri, mata Nur tertarik pada satu post ni.. kadang2 kita rasa ianya remeh.. tapi bila dibaca dan difahami.. ianya adalah perkara yang sangat serius.. Terpanggil untuk berkongsi dengan rakan-rakan terutamanya kaum WANITA…

Ini peringatan bagi seorang wanita…Terutama perempuan samada sudah berkahwin...

Tidak ada sesiapa pun yang teringin dinodai oleh JIN…kan kan kan?? lainlah kalau JINtan manis ke... adeh.. oleh itu jauhilah perkara-perkara dibawah ni supaya JIN tak jatuh cinta kat kita… iskhhh serammmm…!

(1) Jangan MANDI TELANJANG a.k.a. BOGEL

(2) Jangan MANDI LEWAT PETANG… (errr.. macamana ni ek??.. balik kerja memang dah dekat pukul 6…haishhh!! )

(3) Jangan TIDUR SELEPAS ASAR

(4) Jangan TIDUR DENGAN KAIN YANG TERDEDAH… (err.. kalau pakai seluar pendek mcmana pulak tu ye??)

Jika terasa diri kita terlalu kerap melakukan semua perkara ni, cepat-2 sedar ye.. kerana  SEKALI JIN SUDAH JATUH CINTA PADA WANITA, IANYA ADALAH LAGI BAHAYA DARIPADA 'SIHIR'

Dikatakan jika cukup dalam masa 40 hari 'PERIKSA PADA BAHAGIAN CELAH-CELAH ATAU KELILING PEHA, LIHAT KALAU-KALAU ADA KESAN LEBAM-2 dan jika kurang pasti lagi periksa secara terperinci kesan lebam itu ada 5 lubang halus. Sekiranya ada, itu menandakan JIN sudah 'menodai' anda wahai wanita…!

*Andai kata jika wanita itu sudah berkahwin, maka JIN yang 'jatuh cinta' pada anda itu akan 'menceraikan' anda dan suami, tanpa sedar.

*Dan jika anda belum berkahwin jika sampai masanya anda dan bakal suami anda mahu berkahwin, JIN yang sama akan cuba 'pisahkan' mereka dari berlangsungnya majlis kahwin itu.

ASTAGHFIRULLAHALAZIM…

Editor: Nampak kelakar, tapi jangan main-main.. ini bukan gurauan

Sumber: -Terima kasih, Ustaz Mohd Kazim Elias-


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.