-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 27 Oktober 2013

YUSRY KRU LAWAN ABANGNYA NORMAN .......Gomo kelate gomo..ehh!!

PEMBACA

Perlawanan menarik penuh drama sudahpun kita saksikan tadi walau aksi dalam drama itu  tiada adegan tembak menembak,adegan atas katil, adegan anak datuk bercinta,hantu terbang kesana sini namun ianya mampu menarik jutaan penonton ...dan itulah perlawanan pusingan ke dua BOLA SEPAK PIALA MALAYSIA DIANTARA PASUKAN KELANTAN DAN ATM ....err...bukan mesin ATM tauu!! 

Yang akhirnya membawa Kelantan mara ke peringkat akhir dan kita berharap mesin ATM tak mogok esok ehh!! .......

DAN LEBIH MENARIK LAGI....semasa penulis tercari cari video menarik perlawanan ini ternampak video Yusry Kru dan Isterinya Lisa Surihani DALAM keseksaan dan kepayahan mereka .......


Untuk KECEK KELATEE........tak pelah!! Janji ore boleh fahe... 




Errr...adakah ini ternyata Yusry tidak sependapat dengan abangnya Norman yang pernah mengeluarkan beberapa kenyataan yang menyinggung perasaan rakyat Kelantan semasa PRU yang lalu??  

Harapnya tidaklah kan...sebab dalam BOLA Sepak ni, tidak seharusnya ada jurang politik atau  dipimpin oleh pemimpin politik,biarlah pemain bola yang memimpin bukan PEMEGANG bola yang lebih mementingkan kesejahteraan "BOLA" miliknya ehh!! Dah dah...kita berikan tumpuan pula pada perlawanan Pahang dan Sarawak malam esok sambil minum Tea TANPA GULA....ha ha ha ha ha ha ha ha!
  
Yess! Tahniah Kelantan ! Semoga adanya sokongan dari Yusry dan Lisa ini menyemarakkan semangat pemain Kelantan untuk menjulang Piala Malaysia 2013........


   

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.