-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 13 Oktober 2013

VIDEO PONDAN AKSI 18SX TERSEBAR.....

PEMBACA

Maaflah yee...kita sama sama kongsikan pendapat selepas anda saksikan video yang memang memalukan dan cuma boleh ditonton oleh 18 tahun ke atas.

Adakah patut kita biarkan aksi KURANG SOPAN seperti ini ? Adakah salah kita menegur? Adakah salah kita menyebar video ini sebagai satu pengajaran?


Yang dilihat salah ialah, yang menyebar video ini kononnya menghina, tetapi yang tidak nampak ialah yang MENUNJUKKAN VIDEO INI UNTUK TATAPAN UMUM. Bayangkan jika anda anda terlihat aksi begini, dan ditirunya? Anda nak biarkan? 


Kadangkala kita terfikir, ada juga sesetengah pihak yang CUBA MENGHALALKAN YANG HARAM.....Ada juga yang sanggup mempertahankan yang dianggap dosa,anda saksikan komen dibawah video ini nanti....adehh! 

Apa jua alasan yang diberi , lain kali waspadalah...tak semua benda kita boleh kongsi dan rakam hatta untuk kawan kawan sekalipun lebih lebih lagi dalam media internet...IANYA MUDAH TERSEBAR dan SUKAR NAK DIHAPUSKAN dan ingatlah Jika Allah nak TUNJUK , inilah jadinya...tak pepasal FB terpaksa ditutup kerana malu....tapi malulah pada Allah dik.....bukan pada yang cuba menyedarkan anda.





0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.