-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 3 Oktober 2013

MMS YANG KURANG AJAR!!

PEMBACA

Keluar dari kedai sebentar tadi

aRGHHHHHHH!! Tension... Tension...tak cukup pulak sepuluh sen...

Sampai dirumah 

"Sehari dua ni...ibu nak pesan ...jangan tegur atau sebut kat Baba pasal perkataan yang menjurus pada ASAP...sensitif ooooo........."

 Argghh!! Isteri perli membuatkan tension ku bertambah!




Keluar dari rumah...lepak kat kedai minum.....Terserampak pulakk dengan MAT PERLI...adeh!! Tapi tak de kawan lain  nak minum sama ..terpaksa lah layan si Mat ni...

" Ko ok ke KO ni...".

" Ok jeee....serabut skit". 

"Sabarlah tu semua dugaan....." 

"Aku tengah bertahan lah niii......."

" Ehh!! Berapa no telefon ko ehh! Aku nak bagi MMS BAIKKK PUNYEEE".

" HuH! Cakap aje lah...tak payah nak Mms...rugi duit jeee.."

"Ala...aku saja nak kurangkan topap ni...MACAM aku biarkan motor aku hidup tu la...sajeeee nak kurangkan minyak tadi TER ISI PENUHH".

"KOSONG SATU LAPAN, SEMBILAN TIGA TIGA,TUJUH LAPAN SATU,SATU LAPAN TUJUH"

"EHH! Aku kena balik niii....aku dah bayar air ko minum tuuu.." Arghh!! Bertambah tension betul dengan Mat Perli ni...triba triba lak nak balik...dah kena minum sorang.  

TRETTTTTTTTTTT....TRETTTTTTTTTTTTTTT....Hilang saja Mat Perli dari pandangan mata...terima lah MMS  dia........................

KO MEMANG KURANG AJAR MATTTT!!!! KO MEMANG CARI SAKITTT!!!! 

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!






0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.