-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 3 Oktober 2013

DAPUR LETRIK 18SX

PEMBACA

Cita cita nak memiliki piuk karen @ letrik ni dah lama disimpan....iyelah kan nak miliki minah karen masih belum berkemampuan lagi...eh! eh! 

Kenapa nak beli dapur@ piuk karen?? Sebabnya malas nak usung tong gas  ke tingkat 8...maklumlah duduk rumah flat ...memang ada lif, tapi lif itu lebih digunakan kepada HIASAN DALAMAN......iaitu lebih banyak TAK BOLEH  GUNA dari "BOLEH GUNA"....ehh!! 



Hari itu operasi mengesan suspek telah dijalankan dalam sebuah pasaraya dan suspek dikesan berada dibahagian eletrik...Yess!akhirnya berjumpa...tapi sebelum memilih suspek...keutamaan suspek yang hendak dibeli mestilah....MURAH DAN TAHAN serta ada jaminan.....ehh!! Hahahaha

Setelah ditinjau dan berpusing pusing untuk dapatkan suspek yang terbaik tapi yang termurah...hati telah berhajat untuk memiliki suspek@ dapur letrik macam gambar dibawah...

Tertarik kerana saiz badan suspek yang tidak besar dan mudah dibawa,banyak button kawalan ala ala enpon Samsun,memang sesuai sangatlah ini!

Sedang terbelek belek dengan salesgirl wanita disitu untuk menguji keupayaan SUSPEK ini ...mata tertumpu pada jenama piuk karen ini...ehh!! errr.....tak de ke nama lain?? 

Errr.......RASA MACAM SEGAN PULAK NAK MEMBELI ditambah pula salesgirl itupun macam malu malu....maunya tak malu..namanye seakan......seakan.......ehh!!


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.