-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 28 Oktober 2013

BUKTI LAGI GEMPAR!! FACEBOOK ISTERI ARDI PULA DISELONGKAR

PEMBACA

Sebelum penulis dedahkan bukti  facebook milik isteri dan anak Ardi Ode Putra yang masih dicari polis dalam rompakan dan pembunuhan di Ambank tempoh hari, pendedahan ini bukanlah bermakna KITA HENDAK MENJADIKAN ANAK DAN ISTERI BELIAU PULA SEBAGAI SASARAN.......cukup sekadar satu maklumat dan renungan kita.

Semalam ,penulis ada berikan link Facebook milik Ardi ini KLIK SINI, jika anda perasan ID TERSEBUT seperti sedia kala, namun pagi ini apabila penulis masuk semula ke dalam Wall Facebook miliknya, TERBUKTI ADA AKTIVITI yang telah dilakukan...ADAKAH INI MENUNJUKKAN ARDI ADA ONLINE?? 

Lihat buktinya dibawah.
Buktinya, profile pic beliau telah tiada ......kemungkinan Facebook miliknya ini juga akan ditutup selepas ini .....KLIK SINI

Oklah, berbalik pada facebook milik isteri beliau, ini dapat membuktikan pada kita betapaCEPAT DAN PANTASnya pengguna Facebook negara kita mencari dan mendapatkan maklumat...hingga lebih cepat dan pantas dari pihak Polis sendiri...Syabasss!!  

Atas faktor keselamatan, penulis cuma lampirkan gambar sebagai bukti ,yang bersalah bukan anak dan isteri.....kita bukan manusia yang KEJAM!! 

Saksikan anak kecil si Ardi, adakah Ardi juga tidak fikirkan anak anak allahyarhamah Norazita Abu Talib yang ditembaknya??








Peminat Upin dan ipin adehh....


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.