-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 5 September 2013

SKANDAL SULIT ADI PUTRA YANG TERBUKTI.........

PEMBACA

Triba triba nama pelakon Adi Putra menjadi panas dalam dunia blogger dan media sosial terutama Twitter apabila ADI PUTRA di soal siasat polis yang laporannya anda boleh lihat dibawah. 

Ok...Dalam laporan Polis dibawah ini ...Adi Putra dikatakan oleh Pengadu bahawa...Adi Putra ada menjalin hubungan sulit dengan isterinya...dan sering membalas gambar gambar sulit mereka ! 

Bila disebut SULIT saja...maka kecoh lah dunia hiburan ....rata rata peminat nak mencari gambar sulit seperti didakwa ...bukan mencari maklumat adakah benar kisah ini?? Hahahahaha

Oklah...hasil pencarian ,inilah wanita yang dikatakan ada hubungan dengan Adi Putra itu...






Ini pula salinan laporan polis yang BANYAK SANGAT RAHSIA nya...adehh!!
"SKUDAI RPT:****/13 
Pengaduan di buat oleh (1)(L)(M) berumur 56 tahun, 
Nama: Amiruddin bin Osman,No.KPT:571222-01-****,Pekerjaan:Ahli Perniagaan,Alamat: Dirahsiakan 
KETERANGAN REPOT: 
Pada 07/08/2013 jam lebih kurang 0200hrs, semasa berada di restoran McDonalds Jalan Skudai-Pontian, pengadu telah melihat telefon isteri pengadu jenis Samsung S4 no.tel:016-*******, Hasil semakan pengadu ke atas telefon milik isteri pengadu terdapat SMS melalui Instagram dan Whatsapp dengan seorang lelaki yang nama gelarannya Adi Putra (Mohamed Hadi Putera bin Halim) iaitu artis Malaysia kerakyatan Singapura dimana dalam kandungan Whatsapp antara lelaki itu dengan isteri pengadu mengandungi kata-kata lucah serta terdapat gambar lucah termasuk gambar kemaluannya.Keadaan ini menyebabkan pengadu mendapat tekanan perasaan dan gangguan mental sehingga hubungan suami isteri renggang dan bergaduh setiap hari.Pengadu merasa tidak puas hati dengan tindakan lelaki itu yang telah menggangu kehidupan pengadu sekeluarga. 
Hasil siasatan awal mendapati pada 7/8/2013, jam lebih kurang 0200hrs, semasa pengadu dan isteri sedang bersahur,pengadu telah  ternampak gambar (1)(L)(M) iaitu pelakon Malaysia di dalam telefon isteri pengadu.Sampai di rumah, pengadu telah meneliti kandungan telefon bimbit milik isterinya dan mendapati terdapat kandungan mesej dan gambar berunsur lucah diantara saspek dan isteri pengadu.Pengadu yang tidak berpuas hati telah membuat laporan polis kerana mengalami tekanan perasaan  disebabkan beberapa kandungan di dalam telefon bimbit isteri pengadu 
Butir-butir isteri pengadu:
Nama: Nooraida bt Abdul Mutalib No.KPT:831012-**-**** Pekerjaan: Ahli Perniagaan Alt: Tidak di beri 
Butir-butir OYDS:
Nama: Mohamed Hadi Putera bin Halim (Adi Putra) No.KPT: 810226-**-**** Pekerjaan:Pelakon/Penyanyi Alt: Dirahsiakan 
Hasil rakaman percakapan awal isteri pengadu dan OYDS terdapat pengakuan dimana mereka mula berbalas mesej mulai 29/7/2013 sehingga 5/8/2013 dan mengakui telah menghantar mesej dan bertukar gambar lucah milik mereka dengan alasan untuk suka-suka.Semakan juga dapati mereka tidak pernah berjumpa sebelum ini. 
Kedua-dua telefon bimbit isteri pengadu dan OYDS telah dirampas dan akan dihantar ke makmal forensik untuk dianalisa. Kes disiasat dibawah sek 509 kk. OTI akan dipohon pada hari esok. IO : (dirahsiakan)."

INI PULA SALINAN LAPORAN POLIS ADI PUTRA dari rotikaya.com

ANTARA YANG PANAS DARI PELBAGAI SUMBER.....

Selain itu, Adi Putra juga didakwa saling berbalas mesej dan bertukar gambar lucah dengan wanita terbabit yang berusia 30 tahun, biarpun baru seminggu berkenalan.Difahamkan, hubungan antara pelakon terbabit yang sudah beristeri, dikesan suami wanita berkenaan yang terbaca mesej mereka ketika berada di sebuah restoran makanan segera di Jalan Skudai-Pontian, awal Ogos lalu.
Menurut sumber, ahli perniagaan berusia 56 tahun itu mendapati isterinya saling menghantar gambar lucah kepada pelakon berkenaan. Berikutan itu, pengadu mengalami tekanan perasaan dan perkara itu kerap menimbulkan pergaduhan antara mereka.
Namun, menerusi laporan sebuah portal blog hiburan, difahamkan bahawa Adi Putra turut membuat laporan polis kerana menerima ugutan dari ahli perniagaan tersebut. Melalui salinan laporan polis itu, Adi Putra mengadu bahawa lelaki tersebut telah menghina dan menjatuhkan maruahnya serta menyuruh dia menceraikan isterinya. Lelaki berkenaan turut mengatakan bahawa dia akan memastikan kerjaya Adi Putra hancur. Dalam kenyataannya, Adi mengaku ketika dihubungi lelaki tersebut pada 7 Ogos lepas, dia telah memasang ‘loudspeaker’ sambil perbualan mereka didengari isterinya, Aida.
Apapun kes ini masih lagi dalam siasatan. Kita jangan terlalu cepat jatuhkan hukuman, Entah-entah siapa yang menyamar sebagai Adi Putra pun kita tak tahu. Sama-sama kita nantikan hasil siasatan pihak polis.




Benar atau tidak semua BUKTI DAN TUDUHAN ini??

Cuma Allah..Malaikat,Adi Putra, Wanita dan suaminya yang tahu...dan...err...termasuklah Polis jika benar ada laporan dan siasatan.


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.