-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 26 September 2013

GEMPAR! VIDEO JENAZAH DITAHAN KERANA TIADA DUIT??

PEMBACA

Dipagi Jumaat yang mulia ini cuba kita insafi diri, ada kalanya ada perkara yang berlaku diluar jangkaan dan kemahuan kita.Adakah duit mengatasi segala-galanya hingga nak menguruskan JENAZAH PUN menjadi satu masalah. 

Itulah persoalan yang bermain difikiran apabila menonton video dibawah ini... Tapi sebaiknya kita jangan berburuk sangka...memang jika kita lihat petikan video dibawah ini seolah olah DUIT ITU PERLU,selain dari  komen yang anda boleh baca dibawah itu nanti. 

Kita perlukan penjelasan dari petikan video ini..ADAKAH BENAR SEPERTI YANG DIDAKWA?? Sebab itulah penulis berkongsi video ini supaya ianya tersebar supaya setiap aib itu dapat diselesaikan dengan baik.

APA JADI KALAU TAK TERSEBAR?? Makin ramai orang keliru dan makin ramai yang menuduh atas perkara yang kita tidak DAPAT KEPASTIAN kerana video ini sudahpun TERSEBAR DAN ditonton lebih dari 6000 pengguna! 

Mungkin ada yang tidak berpuas hati kerana menyebarkan video ini...oklah, kita ambil secara begini...sesuatu isu PANAS ITU TIDAK DAPAT DISELESAIKAN DALAM NEGARA KITA KECUALI IANYA TERSEBAR .Samalah juga BILA ADA KEMATIAN BARU JALAN RAYA HENDAK DIBAIKI! 

Satu contoh terbaru...ambillah kes video isteri Mat Yo...jika ianya tidak TERSEBAR DAN MENJADI BUALAN ORANG RAMAI...tak mungkin isteri Mat Yo akan KELUARKAN KENYATAAN AKHBAR MOHON MAAF!! 

Bersangka baiklah saudara saudari, jika benar dakwaan ini pasti ada SESUATU YANG PERLU KITA FIKIR DAN AMBIL TINDAKAN...memang duit itu penting tapi ada masanya KITA TIDAK BERDUIT terutama dalam saat genting .....ehh!!


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.