-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 11 September 2013

AKU CUMA MAMPU DIAM..........

PEMBACA

Renung renungkan sejenak...

kita sedang alami situasi begini.......


" Ayah! Cikgu kata yuran PIBG belum bayar, adik malulah....." 
Aku cuma mampu diam.

" Baba...dah lama tak makan diluar ,baba sibuk ngan keje jee". 
Aku cuma mampu diam.

"Bayaran kereta dah tertunggak 2 bulan ni encik..."
Aku cuma mampu diam.

" Mak Uda telefon dari Kedah, ajak kenduri disana,camne bang".
Aku cuma mampu diam.

"Minyak dah kurang tu bang...cukup ke nak sampai KL ni..."
Aku cuma mampu diam. 

"Panas lah emak...kenapa abah tak pasang ekon kete ?"
Aku cuma mampu diam. 

" Tak naklah bawak bekal ....malu laa"
Aku cuma mampu diam. 

" Pasaraya tu nak pakai JAGA...Aku nak cuba minta lepas balik keje nanti"
Aku cuma mampu diam. 

" Duit belanja yang awak bagi tadi cuma mampu beli beras dan gula je bang...tak cukup nak beli susu..."
Aku cuma mampu diam. 

" Errr...tak cukup duit ni encik! Harga Gas dah naik....tambah lagi singgit lima puluh sen"
 Aku cuma mampu diam. 

"Sejak bila pula ko berenti merokok ni ?"
Aku cuma mampu diam.


DAN Aku cuma mampu diam lagi.......... 





0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.