-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 25 Mei 2013

GEMPAR 7 ELEVEN JUAL DVD LUCAH!!

PEMBACA
Ini bukan penulis yang tuduh atau buat fitnah. Tetapi apabila melihat kenyataan ini penulis terasa ingin berkongsi dengan anda semua. Samada benar atau tidak 7 -Eleven ini ada jual DVD Lucah dan haram seperti didakwa dibawah ini diharap ada tindakan segera diambil.


Cuma yang penulis takutkan ,jika ianya cuma sekadar Fitnah kerana kenyataan yang diberi merujuk kepada Vincent Tan yang dikata orang kuat DAP......Benarkah Vincent Tan penyokong DAP? Tidak pula diberikan bukti. 




Jangan disebabkan kita taksub berpolitik hingga kita sanggup membuat fitnah yang sengaja di ada adakan untuk menakutkan orang ramai. Penulis tidak berpihak kepada Vincent malah sesiapa jua, cuma penulis rasa DISEBALIK ISU INI ADA AGENDA lain ..........ke guanerr?

Itu satu perkara, perkara kedua, Isu Vcd lucah dan arak pada pandangan penulis bukan melibatkan satu kaum sahaja. Semua kaum Melayu, Cina mahupun India perlu bersama membenteras gejala yang merosakkan anak bangsa kita ini.

JIKA BENAR kenapa tiada tindakan dari pihak berkuasa?? 

Jangan dijadikan sikap dibawah i satu amalan mulia pula dan  FAHAMI JUGA MAKNA AYATNYA DENGAN SEJELAS JELASNYA. 

Aku nampak Zainudin curi di kedai runcit Ahmad tadi........Tapi itu bukan masalah aku kerana aku memang benci kedai AHMAD........nampak tak?? 


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.