-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 26 Mei 2013

GEMPAR! USTAZ AZHAR DITUDUH GILA SEKS KAWIN LAGI

PEMBACA
Ada dua perkara yang ingin dikongsi disini. Pertama memang sukar untuk kaum wanita menerima jika dimadukan walau ianya adalah sebahagian dari hukum Agama yang dihalalkan asal berkemampuan dalam setiap segi.



Kedua .....kadang kala kita boleh terkeluar dari landasan keislaman yang menjurus kepada rosak akhlak  apabila kita cuba pertahankan PERKARA yang kita sendiri kurang yakin tetapi YAKIN DENGAN PENDAPAT SENDIRI !. 

Penulis sangat kesian dengan sesetengah umat Islam sendiri yang menolak hukum, menolak pandangan sesetengah ustaz malah sanggup menghina Ustaz yang disokong oleh ribuan penyokong hingga dia terlupa APAKAH RIBUAN PENYOKONG ITU BODOH DAN BANGANG SEPERTI DIA??

Kalau kita benci seseorang jangan kita sampai merosakkan akidah dan mencemar imej islam sendiri walaupun kita berpakaian seperti wanita Islam yang bertudung bagai........


Siapakah kita untuk mempertikai Ustaz Azhar ..........Siapa pula kita yang sanggup BERKATA USTAZ AZHAR GILA SEKS??  


Jika begitu maknanya Nabi Muhammad juga gila Seks?? 

Adakah terdapat keraguan pula pada gambar gambar sekitar perkahwinan Ustaz Azhar ini?? 

Jangan ada pula yang berani berkata........WAH ! MEWAH USTAZ AZHAR BERKAHWIN sebab ada udang dimeja pengantin...Huh! Kalau hati dah hitam gambar dibawah ini pun boleh dijadikan RUJUKAN UNTUK KUTUKAN.....dasat tuan puan!!





KEMBALI KE TRANUNG KLIK DIBAWAH

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.