-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 10 April 2013

PANAS DI TWITTER AZNIL DAN RAKAN ARTIS DIASAK PENYOKONG PARTI

PEMBACA
Sebelum itu, ada satu fakta yang agak menarik iaitu Aznil Haji Nawawi dan Fauziah Nawi bukanlah adik beradik walau nama bapa mereka bunyinya hampir sama NAWI...oklah saksikan gandingan mereka berhujah dibawah nanti ......

 
Dunia politik turut meriah dengan sokongan artis artis untuk parti pilihan mereka. Diakui juga sedikit sebanyak golongan ini dapat menarik sokongan yang akan dijelmakan melalui kertas undi.

Sebagai peminat pula kita tidak boleh terlalu taksub dengan sikap kepartian bila mana ada golongan artis yang tidak selari dengan kehendak kita. 

Dalam kehidupan kita juga ada sifat berlawanan iaitu ada BAIK DAN ADA BURUK ,jika semua nak jadi BAIK ...siapa pula nak jadi buruk?

Berbalik pada isu Dato Aznil yang lebih mesra dipanggil Pok Nil ini, jika dirujuk diikuti pada perbualan PANAS beliau dalam Twitternya PASTILAH DIA PENYOKONG BARISAN NASIONAL walau dia diasak oleh penyokong Pakatan.

Ianya lebih menarik bila melibatkan rakan rakan artis lain seperti Fauziah Nawi.Saksikan rakaman twitter Pok Nil yang juga sedang mempromosikan MasterChef untuk musim ke dua ini.












0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.