-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 4 April 2013

NIAT NAK CEKIK SUAMI........

PEMBACA
"Baba berenti kat kedai emas depan tu sekejab".
" Huh! Pantang dapat gaji....nak beli barang kemas jaa...."
"Bukanlah...Nur nak baiki cincin ni...beliannya dah hilang....lagipun sekarang ni kedai tu ada buat PROMOSI BELIAN MURAH"


" Cari kat kedai lainlah...belian kat kedai tu mahal orang kata..."

"Ada tempat jual belian murah ke? Suker sukerrr......."

" Hahaha! Itulah u tak tau, i ni pakar untuk dapatkan harga yang murah tapi berkualiti..."

"Elehh! Belagak la pulokkk.........kat mana Baba? Kalau betul murah boleh ajak rakan rakan sekali esok ...shoping secara berjemaah....miahahahaha".

" Huh! Cepat aja.........tak jauh pun kat Pasaraya depan tu ja......".

"Biar betul Baba?? Seingat Nur....dalam pasaraya ni mana ada kedai jual barang kemas...sayur,ikan dan barang keperluan dapur ADALAH...."

"Sapa kata tak ada.......U tengok tu........" Kata suamiku sambil menunjukkan kain rentang yang tertulis .........
DAPATKAN BELIAN MURAH HARI INI,POTONGAN 60%"

Rasaaaaaaaaaaaaaa nak cekik aje suami ku semalam!!!!!!


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.