-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 9 April 2013

GEMPAR! PLAZA ANGSANA MENIPU

PEMBACA
"Ahad ni ikut aku gi Plaza Angsana nak". 

"Lebih baik tak payah pergi la Plaza angsana tu, menipu kuat!"




"Wahh! Ko ada beli barang ke kat sana? Cer cerita sikit,isteri aku rajin ngat shoping kat situ..."

" Aku dah 3 kali pergi sana, memang sah penipu Plaza Angsana tu ..."

" Iyelah! kedai mana? elok kita kongsikan benda macam ni sebagai pengguna"

" Ko pernah pergi kan, tak kan ko tak perasan diaorang tipu kita hidup hidup".

"Tak perasan pulak aku...sebab selalu isteri aku yang belikan barang..."

" Sepanjang 3 kali aku masuk Plaza Angsana tu, sepanjang itu juga aku mencari cari tapi tak jumpa hinggalah AKHIRNYA aku katakan Plaza Angsana ni menipu......."

"Pelik! Sebesar dan secanggih tu tak ada apa yang ko cari...ko cari apa"

"ANGSAAAAAAA...Mana ada seekor ANGSApun kat SANA ..."

ADUSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!



2 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.