-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 23 April 2013

DS NAJIB PUN TAK PERCAYA UMMI HAFILDA

PEMBACA

Dah jadi satu kemestian agaknya setiap kali nak Pilihanraya,akan ada orang yang melakukan sumpah untuk mengukuhkan lagi dakwaan terutamanya melibatkan MORAL pemimpin.

Yang terbaru Sumpah sambil memegang Al- Quran oleh Ummi Bohongda bagi menagih simpati orang ramai agar mempercayai KISAH SKANDAL ANWAR DAN Shamsidar Isteri kepada  Azmin yang sedarah dengannya....."

Mungkin esok lusa bila dah dekat nak mengundi akan ada lagi sumpah oleh Saiful , Rahim Tamby dan Eskey.....kita tunggu dan lihat saja.

SATU PERKARA MENARIK untuk kita fikirkan ialah....Jika benar dakwaan Ummi ini, KENAPA DS NAJIB tidak calonkan beliau untuk bertanding dalam pilihanraya kali ni??

Bukankah ini merupakan satu bonus untuk merampas kerusi yang dipegang Azmin Ali termasuk Anwar sekali.....senang senang aja boleh dapat 2 KERUSI dengan meletakkan Ummi Bohongda sebagai calon UMNO.

Itu penulis baru kira dari Ummi, belum kerusi yang akan dimenangi oleh Rahim dan Eskey lagi.......TAPI KENAPA SESUMPAH INI TIDAK TERCALON KALI NI.....sedangkan merekalah YANG KITA LIHAT KELIBATNYA DALAM MEDIA UTAMA NEGARA....Mereka lah yang sibuk kesana kemari memberikan ceramah ...

JAWAPANNYA........KERANA DS NAJIB SENDIRI PUN TAK PERCAYA kan manusia manusia ini walaupun telah bersumpah...........


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.