-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 22 April 2013

ARTIS BANTU SUAMI KEMPEN .....cer teka siapa??

PEMBACA

"Amboii! Nak kemana pepagi ni Ziee" Tegur Salwa Abdul Rahman yang sedang menjemur kain secara berjemaah bersama jiran sebelah mereka Suliza Salam.



" Mancing la Wawa.......dah lambat ni...Anne dah tunggu kat sana ngan suami dia...hati -hati sidai kain tu Salwa...sluar dalem tu sidai dalam rumah la dik non......malu wehh" . Kata Zizie yang sempat perli menyebabkan Salwa hanya mampu tersenyum.

"Sejak bila pula Zie suka mancing ni Wawa....semalam dia cakap kat aku...nak cari PERAIH ...banyak beno ke ikan dia dapat ....hebat sangatkah dia memancing...keliru...keliru..." Tanya Suliza Salam pada Wawa sambil memberi salam pada seorang makcik yang lalu didepan rumah.

"Ko ni Liza....tak ikut perkembangan terkini lagi semasa la...kan sekarang ni negara kita nak adakan Pilihanraya...Zie mestilah bantu somi dia kempen...PANCING undi dan cari PERAIH Undi...bukan nya mancing ikannnnnnnnnn dik nonnn..." Terang Salwa dengan jelas.

"oooooooo...untuk sekali lagiii........." Jawab Suliza selamber...

"Apaaaaaaaaa" . Tanya Salwa pula.

" Aku nyanyii lagu aku dululah...sambil kita sidai kain ni.."



" HUH!! Ko ingat ko de lagu Fofuler...aku pun ada la.."


DITEMPAT KEJADIAN......

Aksi Zizie Ezzette dan Anne Ngasri bersama suami masing masing bagi memeriah dan mencerahkan suasana Pilihanraya ke 13 ini.





SESAJE SESUKA......hahahaha!! 

Sumber gambar- Mediamalaya.com 

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.