-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 23 Mac 2013

BILA MALAIKAT BERTANYA.....MAMPUKAH KITA?

PEMBACA
Bercakap sesiapapun boleh bercakap, tapi sedarkah kita apa yang kita cakapkan itu sebenarnya akan memakan diri kita kemudian nanti TERUTAMA apabila kita MENCIPTA ALASAN


BILA MALAIKAT BERTANYA.......

- Semasa didunia kamu berpakaian seksi mengapa??

ITU HAK SAYA saudara Malaikat! .........

- Semasa hidup kamu sembahyang ikut nafsu, bukan waktuu...bila susah baru nak sembahyang....kenapa???

SEMBAHYANG BUKAN JAMINAN MASUK SYURGA !!

- Kamu diberikan amanah dan kuasa kenapa tidak lakukan!

HUKUM ISLAM ketinggalan zaman dan tak sesuai dengan zaman saya

- Kenapa kamu suka buat fitnah??.

Saya perlukan DUIT untuk hidup encik Malaikat.

-KAMU derhaka pada kedua orang tuamu...kenapa??

Alahh! Ramai lagi orang derhaka bukan saya sajaaa

- Kenapa kamu suka menerima rasuah??

Tak baik tolak pemberian orang ...nanti dia kecil hati!

- Kenapa kamu tak mengajar isteri dan anak anakmu sendiri

Saya sibuk dimasjidlah, ceramah sana,motivasi sini...

-Sebagai seorang islam, kenapa kamu tak amalkan yang disuruh dan meninggalkan yang dilarang??

SUKA HATI SAYALAH MALAIKAT!! HAK MASING MASING...YANG MALAIKAT SIBUK SIBUK BERTANYA NI KENAPA?? 
MALAIKAT TU BAIK SANGATKAH!!


.....MAMPU DAN BERANIKAH ANDA JAWAP BEGITU DIDEPAN MALAIKAT NANTI??

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.