-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 28 Mac 2013

APAKAH MUSLIHAT SEBENAR?

PEMBACA
Masih tidak terbubar dan ada yang sudah terbubar dengan sendirinya.....walaupun ada cakap cakap bahawa tempoh sebenar masih ada hingga bulan Mei...namun bila kerajaan Negeri terbubar dengan sendiri, TERLALU BANYAK perkara yang perlu dijelaskan.



Apakah status kerajaan negeri? Macam mana perbelanjaan dan urusan pentadbiran? Semua ini memeningkan kepala kerana INILAH PERTAMA KALI BERLAKU DAN TELAH MENJADI SATU SEJARAH NEGARA TERCINTA......

Penulis tak mahu ulas tentang persoalan lain......yang penulis nak ulas ialah APAKAH MUSLIHAT DISEBALIK ITU? KENAPA HINGGA KINI PARLIMEN MASIH TIDAK DIBUBARKAN?? APAKAH SEBABNYA seperti yang disebut oleh Tun Dr. Mahathir diATAS?

-ADAKAH BENAR BARISAN NASIONAL SUDAH DITOLAK MAJORITI RAKYAT hingga diletakkan ribuan pengundi HANTU PUN TIDAK MAMPU MENANG?

APAKAH perancangan dan muslihat yang hendak dilakukan UNTUK MENGGAGALKAN RANCANGAN PR MEMERINTAH??

Adakah UNDANG UNDANG seperti Darurat ,PEMBATALAN ROS UNTUK PARTI SEPERTI PKR DAN DAP  akan digunakan untuk menghalang KEMARAAN RAKYAT ?

Mungkinkah ianya benar atau sekadar cakap cakap kosong? Tapi satu fakta dibawah MEMUNGKINKAN IANYA BERLAKU.

- Kuasa ibarat nyawa kedua....dengan kuasa banyak kekayaan yang boleh dihimpun .....dengan kuasa juga boleh digunakan untuk menghapuskan musuh.....Tiada lagi kuasa bermakna SEMUA YANG DILAKUKAN SELAMA INI AKAN DIBONGKAR!! Semua yang disembunyikan akan dikoyak !

Bayangkan lebih 50 tahun tidur lena ditilam yang empuk! Dikelilingi oleh kemewahan dan pujian...triba triba HILANG sekelip mata! Adakah sanggup mereka menerima hakikat ini? Adakah sanggup mereka hilang SEGALANYA !! 

Oleh itu jangan SESEKALI KITA TERLEKA DAN TERLENA DALAM SOKONGAN RAKYAT kerana pasukan sehebat Manchaster United pun boleh kalah pada pasukan PERLIS jika terlalu YAKIN untuk menang!

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.