-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 2 Februari 2013

VIDEO LUCAH MELAYU ...Biar betul!!!

PEMBACA

Disebabkan hujan triba triba di Rompin ni... layan Youtube....dan terjumpa satu video ini yang ianya adalah benar dan tidak tipu...Tengok aja video ni...otak dah berfikir sesuatu...

Nak tau.........


" Jangan dicuit Mak Aji tu Liza...karang bersembur segala kelucahan dibuatnya" Pesan Mastura pada Liza. Tapi Liza degil...nalurinya ingin tahu dan mahu seronok seronok dipetang hari bersama Mak Aji........dicucuknya pinggang Mak Aji yang sedang leka mengayam ketupat untuk raya Cina ni....Maka bertempiklah Mak Aji .....

" Ooooooooo...pantat mak ko besar lengan!! Batang Pak Aji kecik kemetot.....ehh!! Opcoott ...kluar dah...ehhh!! "

Itulah latah orang dulu kala, memang ada latah yang tidak keluar perkataan lucah...tapi biasanya yang melatah lebih terbiasee dengan perkataan kotor dan lucah ini.....Tidak kira Makcik mahupun pakcik....yang tua mahupun muda ...jika ada penyakit lucah...inilah ayat yang akan keluar!

Itu latah...tapi ada juga sifat dan menjadi kebiasaan kita untuk menyebut perkataan perkataan lucah dengan sendirinya terutama dalam keadaan marah dan sebagainya ......Alaaa...macam oreng puteh cakap tu lah..

Oh Shittt!!! Fuck you!! Mother Fucker!! Kita pun ada juga........




0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.