-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 2 Februari 2013

ADUHAII KARIM !!

PEMBACA

Saya ada seorang kawan, nama dia Karim bukan Rahim. Tahap kemalasan Karim ni kadang kala amat merbahaya bukan sahaja untuk dirinya malah kita sendiri. Itulah masalah saya bila bersama Karim. 

Nak ditinggal Karim dirumah dia suka buat gaya gaya ekstrim yang melampaui tahap kesusilaan dan kesopanan...maklumlah emak karim dah pesan..."Tengok-tengok kan Karim ....makcik risau......" Jadi terpaksalah membawa Karim jika hendak kemana mana .


Suatu malem ...hujan lebat...Saya dan Karim dalam perjalanan balik ke Kampung ,sampai di Stesyen Minyak...saya berkata pada Karim........

" Ko gi bayar kat kaunter ..." Kata saya pada Karim

"Ko gi bayarlah....aku isi...malas nak keluarr". Jawab Karim selamberr ...dah la saya memandu kereta ...huh!! Tak apalah Karim punya pasal saya pergi bayar di Kaunter....

Siap dibayar harga minyak...dalam langkah menuju ke kereta........Saya menepuk dahi lagi sekali BETAPA MALASNYA MANUSIA BERNAMA KARIM NIIII.............




0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.