-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 26 Februari 2013

SKETSA SEKSA ISTERI PADA SUAMI

PEMBACA

" ANIMmmm........Nasik dah masak lum? Asyik makan kek ajee hari hari sampai muka pun dah macam kek Pavlova.......".
" Sekejablah bang....nak telefon jab".


"  Sabarlah Fahmi....inilah nasib kita anak beranak! Tunggu aje lee Mama tu habis nelefon .....barulah dapat kita makan nasik dengan jayanya........"

" Hellooo!! Ini kedai kek! Ehh!! Ini stesen keretapi ....ehh!! Stesen Radio Jomgelakfm ke...Hahaha....tersasul plak....maklumlah pertama kali on9 live radio ni....

' Iyee puan........nak tujukan lagu silakan......."

' Miahahaha....ok.....saya nak tujukan lagu Anuar Zain "LELAKI INI" pada suami dan anak saya yang sedang menanti saya masak nasik......pada emak dan abah yang sedang menonton Astro...pada anak sulung saya yang tengah gosok baju sekolah....pada tukang kebun yang sedang tidur diluar tu.......juga pada dia pembantu saya Fazeyla Rosli dan Siti Azura yang sibuk menguli tepung itu........dengan UCAPAN...."NGAH BUAT APE TUUU..........."

...........................Hahahahaha.............!! 

SKETSA 2........

"Tahniah Puan kerana keberanian puan membelasah pencuri ni semasa dia menceroboh rumah puan malam tadi....Memang dah lama kami cuba memerangkap pencuri ni...."

" Sama sama encik.......errr.....camne keadaan pencuri tuuu"

" Agak teruk jugalah, mungkin seminggu dua pencuri tu kena tahan diwad sebelum dipindahkan ke penjara....Puan jangan lah sedih ! Pihak kami tidak akan dakwa puan sebabkan kecederaan pada pencuri tu....malah kami akan beri penghargaan diatas keberanian puan itu..."

" Saya sedih bukan pasal tu encik....ada kesilapan sebenarnya..." 

" Kesilapan?? Maksud puan"

'IYELAH.........Saya mati mati ingatkan suami saya yang masuk ikut tingkap dapur sebab balik lewat dari Kelab Malam...itu pasallah saya BELASAH cukup cukup............."

Miahahahahahaha............. 
PENAJA Artikel ....Sila Klik


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.