-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 26 Februari 2013

PANAS!! VIDEO NABIL DAN SALLEH YAAKOB CUBA DISELAMATKAN

PEMBACA

Sebelum tu......fahami dulu maksud penulis ini........

Politik bijak ialah politik yang bersandarkan pada sikap toleransi sesama lawan. Setiap orang diberikan akal dan cara pemikiran yang tidak sama.......


Dalam negara kita selain golongan politik, golongan artis juga adalah diantara mereka yang mempunyai pengaruh dan pengikut. Justeru apa jua pilihan dan pendirian mereka sering menjadi bahan untuk diperkatakan.

Jika Abby Abadi, Bob Lokman diantara golongan artis yang diserang kerana menyertai Pakatan Rakyat, begitu juga dengan Nabil dan Salleh Yaakob yang terbaru uni menyatakan pendirian mereka kepada Barisan Nasional.

Seperti penulis nyatakan diatas tadi, itu hak dan pendirian mereka, tak perlu kita terlalu emosi dalam berpolitik kerana sememangnya negara kita adalah negara demokrasi........

Apakah akan berlaku boikot juga JIKA DTAKDIRKAN .........SHAH RUKH KHAN MENYOKONG PR DAN JUSTIN BIEBER MENYOKONG BN?

Berbalik pada tajuk diatas, penulis pun terkejut dengan tindakan  pengirim VIDEO ucapan Salleh  Yaakob dan Nabil ini yang  DISABLE  like dan unlike ! 


ADAKAH INI LANGKAH PENGIRIM VIDEO INI UNTUK CUBA SELAMATKAN VIDEO INI DARI DISLIKE oleh pengikut PR DAN SETERUSNYA BAKAL DIBUANG DARI YOUTUBE??


PENAJA Artikel ....Sila Klik


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.