-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 3 Februari 2013

GEMPAR.. ADAKAH SULTAN JOHOR AKAN DIHINA KERANA INI?

PEMBACA
Bila dah semakin dekat...eh! dekat ke nak menyambut raya dalam pilihanraya, banyak isu isu panas akan timbul dan tidak terkecuali juga Sultan yang sebenarnya kita sedia maklum Sultan tidak seharusnya berpolitik mahupun dipolitikkan.

Penulis pun tak pasti apa maksud dan makna ditunjukkan segala kemewahan yang dimiliki oleh Sultan Johor ni...NAK kata hendak dilibatkan TMJ dengan artis Fazura tidak mungkin...

Atau kah mungkin ada ketidak puasan hati penyokong Kelantan dalam isu TENTERA MASUK STADIUM......ehh!! Tak pastilah...

Cuma yang menjadi masalah.....apabila kereta ini disebarkan walaupun ianya adalah koleksi lama...pasti menjadi bualan dan akan keluar kenyataan kenyataan yang boleh menyinggung perasaan pihak Istana. 





Tapi..itulah kenyataan dalam media terbuka seperti Internet ini, orang ramai mempunyai hak dan pendapat yang berbeza walaupun ianya akan menyinggung pihak lain. Dan pastinya tiada siapa boleh halang BILA RAKYAT HENDAK BERSUARA.....

KEMBALI KE TRANUNGTKO DISINI



8 Mesej diterima:

A'kum

Walau apa pun yang mereka ada, kalau mereka beli dengan harta tok nenek dia orang dengan tidak melibatkan hak kerajaan dan hak rakyat, lantaklah nak beli rocket ke bulan sekali pun!

Akan akan menjadi persoalannya bila dibeli dengan menggunakan dana awam (duit kerajaan) memang rakyat berhak tanya dan bantah.

Kalau mereka membazir dengan hak mereka, kita tak boleh nak kata apa. Itu hak mereka. Kita semua rakyat sudah tahu akan semua perangai mereka ni........

dia x pakai duit nenek kau pun yg kau nk menyalak mcm ajing ni apa hal..nk komen pun agak2 lah..kau org johor ke..

Anonymous 3:43

johor bukan malaysia ke
komen mengunakan otak lembu

dia pakai duet dia sendiri pe,takyah nk menyalakla admin

ya ka guna duit dia? duit dia mai mana ? dia kerja 6 to 5 ka?

ambo rakyat johor dan pembayar cukai...dan ambo nak maklumat dan info yang betul dan berhak bertanya berapa byk uang yang dibelanjakan oleh kerajaan utk gerombolan makan free ini... termasuk pemimpin2...sebab masih ramai rakyat yg jauh lebih susah...jgn anggap mereka ni semua dipilih oleh Maha Berkuasa...(tapi kerja buat mereka jauh dari yg di suruh Maha Berkuasa)mereka semua adalah naik dari asal "siapa kuat dia yg berkuasa"...ingat...ingat...ingat...bila terlalu org benci...satu masa akan sampai kuasa anda akan lucut dan hilang dlm penghinaan....

dia x pakai duit nenek kau .........Habis kau tau ke duit tu dari mana? kau bodoh,tiap hari minum air longkang/najis yang dikitar smula dari singapore,tu banggang,orang tanya elok2 kau kata anjing kat orang.

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.