-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 15 Februari 2013

18XX-NIKITA MIRZANI .......TerLAMPAU SANGAT DIA!

PEMBACA

Bahan dalam artikel ini memang ADA UNSUR LUCAH YANG MELAMPAU....tetapi bukan kelucahan yang ingin dikongsikan dan terserah pada penilaian anda, cuma YANG INGIN DIKONGSIKAN IALAH DIMANA LETAKNYA Agama??


Nikita Mirzani model dan pelakon dari Indonesia ini pernah mengakui .....

LINK temubual bersama Utusan klik sini......

TETAPI .....apabila melihat gambar  proses membuat Tatu dan kenyataan Nikita seperti dibawah.......


“Sebenarnya tatu yang ada sekarang belum lengkap, tetapi kalau ditambah lagi akan memenuhi seluruh dada,” katanya yang menunjukkan tatu besar bertulis namanya di dada, di Studio ANTV, semalam. Menurut wanita yang mendapat teguran daripada Komisi Penyiaran Indonesia (KPI) kerana tampil keterlaluan dia menggemari tatu sejak 2007. “Saya menggemari tatu sejak 2007. Pada awalnya mahu mencuba imej yang kecil tetapi kelihatan lucu, jadi saya buat yang besar saja sampai sekarang,” katanya.
Kini Nikita memiliki 17 tatu di seluruh tubuhnya. Namun, hanya satu yang menjadi kegemaran kerana dirasa menambah keseksiannya.
“Sekarang saya ada 17 tatu dan yang menjadi kegemaran adalah tatu di bawah pusat dengan imej bunga. Kalau memakai bikini, saya akan berasa seksi,” katanya.







ADAKAH BELIAU SENGAJA menjadikan ALASAN diatas sebagai satu tiket untuk dia berbuat apa saja yang terang terang salah disisi Islam....or sekarang ni dia dah murtad?? 

Nampaknya ALASAN.........AKU SEKSI...TAPI AKU SEMBAHYANG sedang meriah digunakan untuk menghalalkan yang haram.....

PENAJA Artikel ....Sila Klik


0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.