-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 9 Januari 2013

TERBARU DAN TERKINI -PARTI HINA ALLAH?

PEMBACA

Apa perasaan anda jika Agama Islam dihina? Jika Allah dihina ? Jika nabi besar kita juga dihina? Anda seharusnya membaca semuanya kerana sebagai Muslim kita BERHAK MEMPERTAHANKAN AGAMA DAN MARUAH KITA......

Ada percubaan untuk menjadikan Allah yang maha esa sebagai bahan lawak. Tidak pula dapat dipastikan angkara siapa sebenarnya ini, adakah orang islam sendiri ataupun orang kafir yang sengaja mahu merosakkan lagi akidah kita.

Penulis berkesempatan untuk melihat sendiri PAGE Facebook yang dimaksudkan ini. rata rata ayatnya begitu menghina Nabi Muhammad SAW dan seolah olah mempersenda Allah.

Mujurlah ada rakan rakan FB lain yang cuba menyedarkan ADMIN Page ini yang boleh dikira sesat dan menyimpang jauh jika dia masih ISLAM dan seorang ISLAM.Tetapi setakat menegur sebegini apa sangat kesannya kecuali jika adanya tindakan yang boleh diambil.

Apa yang menyedihkan ,tak kala kita sedang bergelut dengan pelbagai isu melibatkan agama, ada pihak yang sengaja memanaskan lagi keadaan . Lebih mengharukan  lagi apabila menggunakan kemudahan sosial yang diberikan untuk tujuan mencipta DOSA ATAU MENAMBAH DOSA.......

Berikut adalah beberapa gambaran yang sempat penulis copy paste untuk rujukan kita .......



KLIK  DISINI UNTUK MASUK KE PAGE TERSEBUT.

SUMBER : http://jomgelakla.blogspot.com/

Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.