-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Rabu, 30 Januari 2013

POLIS TERTELAN HEMPEDU DI TELINGA

PEMBACA

Apabila pihak polis mengeluarkan 14 gambar ibu bapa yang membawa anak dalam perhimpunan Kebangkitan Rakyat HKR tempoh hari, pelbagai perseksi yang bukan nasi dilemparkan pada anggota Polis yang anda boleh baca dibawah ini nanti.

Bukan untuk menyebelahi mana mana pihak, pihak polis juga ada masa amat kita perlukan walaupun disaat kita perlu itu tiada polis...dan polis juga semestinya mengikut arahan dan berpandukan pada undang undang yang telah direka bentuk oleh pemimpin atasan .


Dalam hal hal sebegini, kadang kala kita terasa MACAM DIKENAKAN ! Apabila dibenarkan perhimpunan dan berjalan dengan aman, jadi sesuatu isu terpaksa dibuat untuk menekan rakyat bagi merosakkan imej perhimpunan yang SEMEMANGNYA DIANJURKAN PEMBANGKANG. 

Bak kata orang "BAIK ADA MAKNA", dan makna yang lebih besar dalam HAL ini ialah Pasukan POLIS......kerana tindakan dijalankan oleh Polis untuk memburu mereka dan macam biasa ......IMEJ POLIS terus dicemari atas DESAKAN POLITIK .....

Kita andaikan situasi seperti ini.

Berita terkini....Pak Abu ditahan polis kerana melempang dan menyepak Rahim anak ketua kampung kerana mencuri getah sekerapnya....

(Pihak media menyalahkan Pak Abu kerana melempang dan menyepak Rahim dan Polis disalahkan kerana menangkap Pak Abu dan melepaskan Rahim...yang TIDAK DIFOKUS IALAH ......PUNCA @ sebab MENCURI GETAH SEKERAP!! 

Saksikan luahan rakyat .....




0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.