-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 5 Januari 2013

KISAH PAK MAT BAWA TELUR

PEMBACA
SKETSA DARI CANTUMAN GAMBAR....jom cuba! 


Satu pagi yang dingin dan sepoi sepoi bahasa, selepas siap menyidai kain... Ultramen telah telefon Pak Mat untuk bawakan telur kerana ultramen dah kehabisan telur untuk sarapan telur separuh masak, tak kan Ultramen nak masak telur dia ...eh! 




Pak Mat yang takut di fire oleh Ultramen bergegas bergerak..tapi motor Pak mat habis minyak...Tokey kedai bagi Pak Mat Pinjamkan motor niii....tapi Pak Mat tak yakin boleh sampai ke rumah Ultramen.



Maka terpaksalah Pak Mat menggunakan Motor jirannya yang baru masuk kerja di kedai bawah ni....Sesungguhnya Pak Mat sungguh insaf dengan kedaifan dirinya tak kala bergerak membawa telur ke rumah Ultramen ...



Alamakkk!! Jalan jem la pulokk! Pak Mat yang terseksa membawa telur terpaksa mencari jalan altenatif kerana jalan didepannya sudah jem ...segera Pak Mat u- Turn sembilan lima darjah!



Oleh kerana terasa lapar dan mahu sarapan, Pak Mat singgah di satu kedai yang amat dasat dan digeruni oleh orang ramai terutama penduduk Jepun. Malangnya kedai itu tutup.



Bergeraklah Pak Mat semula dengan perut kosong   sambil membawa telur telur yang dipesan oleh Ultramen tadi. 



Triba triba Pak Mat sakit perut dan teringin Shima nak buang air besar dan kecil secara berjemaah...Tapi alangkah terbantutnya hajat  Pak Mat kerana ada larangan seperti ini .......Kesian Pak Mat!!




Apa jadi kalau kita terbalik balikkan pula gambar gambar diatas? 



Jom cuba lagi           (Klik Sini)

Photobucket...
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.