-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 4 Januari 2013

KETIAK BUKAN SEBARANG KETIAK TAU

PEMBACA


Hahaha.....Cuba tengok ketiak anda ada apa? Malu pulok! Hahaha, jangan malu lah itu ciptaan Allah ,walau malu macam manapun kita kena bersyukur, nasib baiklah Allah buatkan ketiak, kalau dibuatnya pinggan mangkuk kat situ tak ke berkepak kita nak berjalan miahahahahaha.

Mungkin kita tidak sedar dan malu nak sedar yang bulu ketiak kat situ banyak fungsinya........antaranya

- Dapat mengawal kekotoran seperti habuk dari bersepah merata rata terutama yang suka memakai pakaian ala gangster!

-Dapat mengurangkan bau ,jika tak percaya ketiak yang licin lebih kuat berbau berbanding ketiak yang berbulu hahahaha

- Dapat mengawal dan menyerap air peluh ,jadi tidak lah berlaku keadaan ketiak basah kecuali dalam keadaan kritikal maksudnya anda jenis spesis BERAIR haha

- Dapat dikesan dan dikenal pasti melalui DNA jika bahagian lain hangus terbakar. 

- Dapat mengelakkan kejadian rogol terutama pada wanita yang spesis berbau ..perogol akan termuntah dan hilang selera dan tidak selesa untuk merogol anda

Amacam ? Hahahaha, apapun jika ketiak anda KETIka ini jenis berbau dan hangit, anda boleh cuba petua ni.......Gunakan

-Kapur Sireh dan kunyit yang diadun sebaiknya kemudian sapu pada bahagian itu. Kapur sireh akan dapat memutihkan kawasan ketiak anda  seputih kapur sireh...dan kunyITT , akan dapat menghilangkan bau HahahaNGITT ! 

Hahaha cuba lah
Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.