-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 10 Januari 2013

FANTASI CAP IBU DAN ANAK

PEMBACA


Adegan 1:
'Huh! Asyik kartun! Kartun! Kartun! Sehari tak tengok kartun tak boleh ke dik?' rungut baba bila melihat Aniq tengah asyik dengan cerita kartun dragon ball zikai

'Tak boleh baba, malam tadi aniq dah niat nak tengok TV' .. selamba gadak je Aniq menjawab..

'Amboi-amboi pandai menjawab. Kartun yang adik tengok tu asyik-asyik ulang yang sama je.. Adik tak boring ke?' baba menyoal tanda tak puas hati lagi..

'Eh macamana baba boleh tahu pulok ni??, magik betul!' Aniq jadi hairan dan musykil macamana babanya boleh tahu cerita kartunnya... 

'Dah hari-hari baba temankan adik tengok kartun... Ibu adik asyik buat OT je...' jawab baba sambil bercucuran air mata..

'Er.. Er.. Hihihi'

Adegan Kedua:

Suami: Sayangggg dah masak belum? I lapor doh ni...

Isteri: Kejab lah sayang...I baru nak masak ni.

SETENGAH JAM KEMUDIA....

Suami: Dah siap masak ke? I lapar giler doh ni..

Isteri: Dah!! Sayang u tolong amekkan kamera jab...

Suami: Nak buat apa pulok??

Isteri: Adalaaaaa...

Suami: woaaaa! Sup ekor... Telur bistik pun ada! Yum yum.. (sambil mengambil senduk...)

Isteri: Sayanggg! Jab jab! Jangan senduk lauk dulu... Nak share dengan kawan-kawan fesbuk... Heheh..

Sekali lagi si suami bercucuran air mata.... Hehehe...

                        
                    Editor  Mysury  Nur




Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.