-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 23 Disember 2012

ZIZAN BUAT GEMPAR DENGAN AES

PEMBACA
Kecoh juga dalam surat kaber dan media Internet  hari ni dengan berita GENG MOTOR BESAU ( Biker) buat demontrasi di Sri Pentas bukan diatas pentas...menyatakan bantahan mereka kepada TV3 yang menyiarkan berita negatif tentang geng geng motor berkuasa tinggi ini. 

Paling tertekan pastilah Mazidul Akmal Sidek yang menyiarkan kisah REMPIT oleh Biker dalam Majalah 3. Apapun mungkin Mazidul ada alasan dan sebab mengapa dia tampilkan isu ni..yelah mungkin Mazidul TIDAK BERPELUANG NAIK MOTOR BESAR KERANA DIA DAH BESAR...bukan nak menghina beliau tetapi itu satu kemungkinan.

Yang menarik dalam kumpulan demontrasi tanpa FRU dan gas pemedih mata itu ialah kehadiran pelakon dan pelawak terkenal Zizan. Kehadiran Zizan mampu menyemarakkan lagi suasana demontrasi yang diadakan ...biasalah bila melibatkan artis sesuatu AGENDA itu pasti jadi menarik.

Seronok juga bila Zizan dan rakan rakan biker MEMBANTAH AES (AYUH ELAK SAMAN)...Iyelah kan, dah pakai motor motor besau besau cuma boleh speed 110 ajeee...siapa tak bengang!!Hahaha. 

Kita harapkan AES ini dikaji semula dan berbalik semula pada isu Biker digambarkan dengan rempit tadi..TAK SEMUA REMPIT ITU DARI GOLONGAN MOTOR BESAR , DAN PEMILIK MOTOR BESAR SELALUNYA BOLEH  SEMPIT bila motor rosak.........itu ajeee miahahaha.

Apapun nak buat sesuatu ,jangan sampai KANTOI kerana rakyat bijak menilai video yang dipaparkan samada BENAR ATAU PALSU! 

PERHATIAN!!

PENULIS BARU  DAPAT EMAIL dari pembaca (Nur1276@gmail.com) tentang KENYATAAN ZIZAN DALAM INSIDEN DIATAS. Kita perlu bersikap adil dan biarlah pembaca menilai ..........

 TUDUHAN BUAT ARTIS DAN PELAWAK POPULAR ZIZAN RAZAK ADALAH FITNAH DAN DISALAH ERTI.


Zizan baru menjelaskan kepada saya sebentar tadi dan meminta bantuan agar kes beliau difitnah memegang kertas AES itu kerana selepas beliau mahu masuk ke Seri Pentas Tv3 untuk mengacara racangan siaran langsung MELODI, dan beliau telah lambat kerana di Demonstrasi oleh orang yang merusuh kerana Mazidul Akmal dari 999 memfitnah penunggang motor berkuasa tinggi.


Zizan keluar dari kereta dan mahu masuk ke studio kerana kereta beliau tersangkut di tengah-tengah demonstrasi depan itu dan tidak mahu kelewatan. Sebagai seorang artis paling popular beliau di datangi dan diserbu oleh ahli demonstrasi yang mengenali beliau dan juga orang berebut untuk bergambar oleh orang yg membuat demotrasi dan tangan Zizan ketika dilihat dalam gambar amat banyak sekali barang dan ketika itu seorang ahli demontrasi itu telah memberi kertas yg Zizan tidak perasan apa itu dan terus mengangkat tangan dan masuk ke Studio tanpa mengetahui apa yg tertulis.


*dalam kenyataan bloger2 pembangkang mengatakan selepas melodi 1.45ptg dan itu adalah fitnah dan kejadian terjadi sebelum mahu mengacara Melodi.


*Mengangkat kertas boikot AES itu adalah tidak benar kerana beliau hanya melambai tangan kerana mahu cepat ke studio dan Zizan tidak mempunyai pegawai keselamatan.


Zizan meminta supaya pihak kerajaan mahupun rakyat tidak memanipulasi gambar itu dan memintanya menyokong dan menganggap ini satu kejadian yang tidak diketahuinya dan kerana populariti beliau telah disalah guna.
Thanks
Gambar Zizan sedang memegang kertas membantah AES mungkin telah diberikan kepada Zizan semasa kesibukan tersebut.

VIDEO 
Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.