-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 13 Disember 2012

TUNGGU SAMPAI TERGANGGU

PEMBACA

Tadi pergi hantar membaik pulihkan kereta yang sejak hujan ni mengalami demam panas sampai jarum meternya mencanak ketengah dan hampir ke atas.....

Selalunya tinggal saja kereta malas nak tunggu, dah siap mekanik makan tonik tu akan telefon..tapi kebetulan hari ni hujan, jadi tak dapatlah melakukan kerja menternak pokok getah. Tunggu lah Pomen makan tonik tu buat kerja.

Tapi...Sekejab sekejab Pomen tu tanya..

" Man..ko tak kerja ke hari niii.." . 

" Hujan ni nak noreh apa Pomen makan tonik.." 

Tak sampai lagi 5 minit dia buat kerja.....dia tanya lagi

" Kebun ko tak banjir ke hujan ni..baik ko gi tengok".

" Kebun aku atas bukitlahhh.."

Hampir 30minit berlalu punca kerosakan makin belum dijumpai ..hinggalah Pomen makan tonik berkata sambil minum tonik

" Man..ko balik dululah....AKU TAK LEH WAT KEJE KALAU KO TENGOKKK..Asal nak bukak skru aja, muka ko terjojol kat tepi spanar...asal nak masuk bawah enjin aja triba triba ko dah ada kat sebelah baringggg..., ko tengokkk....aku nak cuci tangki air ko ni pun tak pepasal aku buka no platt...ko balik laaa...DAH SIAP AKU TEPON..".

PATUTLAH Pomen makan tonik tak leh wat keje..itu rupanya kelemahan DIA dan rasanya ramai lagi diantara kita ALAMI MASALAH YANG SAMA...

Kita tak dapat tumpukan PADA KERJA BILA ORANG TENGOK..

Tapiii......ada juga orang AKAN BUAT KERJA NAK SANGAT DILIHAT..macam kesss....Nak tambat hati bakal mak mertua....
Suruh panjat pokok kelapa pun bolehhh selain trriba triba TERSIRAM BUNGA DIDEPAN RUMAH TUNANG.....Miahahaha


Photobucket 
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.