-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 10 Disember 2012

KECOH BILA ANAK ALI ROMEN BOLA

PEMBACA

Haha..Kita andaikan  anak anak Ali memberi komen yang lebih kepada romen pasal bolasepak sementara menanti perlawanan ke dua pasukan kita menentang Thailand nanti..


Hassan Ali.----Saya akan beri pemain harimau malaya makan beras JATI dan hadiahkan perabut Jati kalau dapat kalahkan Thailand dalam perlawanan seterusnya demi menyelamatkan akidah  pemain Thailand.

Ibrahim Ali --- Perkasa akan terus memberikan panduan panduan untuk lebih perkasa dalam perjuangan mereka menegakkan bola sepak ......hidup melayuuu.....eh!! Hidup harimau Malaya.


Azwan Ali -----  Ada aku kesah!! Aku akan masak TOMYAM  ala Mak Tom untuk suntik semangat pemain kita! 

Ummi Hafilda Ali ---- Saya akan cuba fitnah penjaga gol Thailand iaitu KAWIN ....dengan mengatakan dia belum KAWIN..

Sara Ali --- I akan pakai seluar lebih pendek dari yang i pakai di Anugerah Shout hari tu..I akan berada ditepi padang nanti untuk hilangkan tumpuan pemain pemain Thailand....harapnya pengadil tak halau i nanti macam juruletih mereka semalam.

Mustafa Ali ---You dah tanya Azmin Ali belum? I tak boleh komen lagi nanti ada perbalahan dalam Pakatan dan akan menguntungkan pemain pemain Thailand. 

Siti Hasmah Ali - Harap Lee Chong Wei akan dapat mengekalkan rentak permainan jaring dan mampu menewaskan pemain Thailand dengan rubber set...EHHHH!! Ni bola Tun....Hahaha


Photobucket 
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.