-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 22 Disember 2012

FAKTOR USIA DAN SUKAN

PEMBACA


Kata pepatah orang tua...BUKAN SAYA YANG PATAHKAN... Orang lelaki ni mcm kelapa tua, makin tua makin berminyak, rasanya ye kot... Hehe... Tapi cuba kita bandingkan dengan ahli sukan pulok.. Acaner tu?

Usia 18-25 tahun
Persisi pemain ragbi! Tubuh badannya kekar dengan dada bidang dan stamina yang tak usah diragukan! Woaaah! I like!

Usia 25-30 tahun
Layaknya seperti pemain bola sepak, keupayaan berlari keliling padang, punya peha yang mantop dan pejal! Huhuhu!

Usia 31-40 tahun
Ibarat bermain bola keranjang, sekejab berlari, sekejab berhenti. Nafas dah tak sekencang pemain bola sepak. Selalu kecungapan dek letih berlari dipadang yang luasnya tak seberapa. Heheh...

Usia 41-50 tahun
Macam pemain pingpong, pergerakan kaki semakin minima, ruang berlari yang pendek namun terasa cukup dan amat meletihkan.... Adeh...

Usia 51-60 tahun
Seperti pemain golf, perut boroi dan hampir tak larat berjalan. Terpaksa menggunakan kereta golf bagi bantu bergerak. Pergerakan kaki amat terhad berfungsi terutama lutut, begitu juga anggota badan yang lain... Adolaaaaaa!

Hehe toink toink!
                    Editor  Mysury  Nur


                    


Photobucket
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.