-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Jumaat, 28 Disember 2012

ARTIS DAN HIDAYAH agar tak goyah

PEMBACA

Betapa beruntung mereka yang diberi Hidayah oleh Allah semasa muda untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik. Kita yang tidak mendapat HIDAYAH akan sentiasa GOYAH dan perlu sentiasa memohon padanya. 

Bukan semua orang berpeluang mendapat hidayah......dan tidak semua orang akan menjadi jahat selamanya.Apabila Allah menghendaki seseorang itu berubah, maka berubahlah ia. 

Sepanjang tahun 2012 ini kita lihat ramai golongan artis yang diberi hidayah untuk berubah tak kisahlah apabila  berubah mereka memihak ke satu satu pertubuhan politik. Itu bukan satu masalah dan menjadi hak mereka kerana kita mengamalkan demokrasi. 

Tetapi betapa beruntungnya mereka, semua tahu dunia artis ni sering diselaputi dengan asap hitam yang melekakan.Apabila diberi Hidayah itu bermakna Allah sayang mereka. Tidak semua golongan artis yang mungkin kita pernah kata dan nista itu akan begitu selamanya, jika sampai masanya Allah akan tunjukkan . 

Tidak benar juga andai ada pendapat mengatakan JIKA BERUBAH, maka REZEKI juga berubah.....Siapa nak ambil artis bertudung?? Siapa nak ambil berlakon kalau tidak boleh pegang pegang? 

SEBAB tiada siapa sangka dan duga KUASA ALLAH memberikan rezeki ....lihatlah contoh yang berlaku pada Noor Taguari yang mengejutkan dunia apabila muncul sebagai pembaca berita bertudung  di chanel ABC 7 News di Amerika ....Subhanallah!!


  


Photobucket 
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
IMAM YANG KANTOI

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.