-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 3 November 2012

Tips dikala aku bosan

PEMBACA

Ada kala kita pasti merasa bosan, tak tahu apa nak buat. Masuk FB pun jadi bosan, tidur telentang pun masih tak hilang bosan. Kat bawah ni ada beberapa tips untuk anda hilangkan bosan edisi kami yang ke 4. Cuma dengan satu pesanan sebelum anda mencuba tips ini - JANGAN PULA BOSAN DENGAN JOMGELAKFM......hahahaha

1. Buka kipas meja anda pada tahap paling laju (3) kemudian cuba menyanyi atau berkata kata didepan kipas itu....pasti anda tersenyum dengar suara anda bergetar getar miahaha.

2. Ambil pen dan kertas, kemudian cuba lukis gambar burung menggunakan HURUF V.......jika gagal anda memang sedang bosan lagi.

3. Pergi ke peti ais , buka pintu peti ais dan tutup perlahan -lahan....tengok lampu dia kejab mati kejab terbuka ......kan mudah nak buat lampu lip lap hahaha

4. Nyorok tepi pagar rumah atau pasu bunga.....kemudian bila ada orang lalu naik motor anda jerit ='HOI!" kemudian menyorok. Tengok aksi orang tersebut.....

5. Isi air dalam besin ,kemudian cangkung dan kentut dalam besen berisi air tu.....pasti seronok kalau anda dapat kentut yang bunyinya ala cirit tu...pretttt pretttttttt.....pek pek pek pek pek!!!

6. Ambil kain buruk, isikan air bersama sabun dalam baldi dan pergi besihkan tiang tnb atau telekom depan rumah anda. Jika orang bertanya cakaplah anda SEDANG BUAT KERJA AMAL........



Photobucket

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.