-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 24 November 2012

TEKNOLOGI HANDPHONE BOLEH MEMBUNUH

PEMBACA

Siapa sangka ......mulanya kita cuma boleh menaip untuk berhubung dengan orang,kemudian kita boleh mendengar suara dan bercakap dengan orang.......kini kita boleh melihat dengan orang yang kita cakap .

Siapa juga sangka, dulu kita perlu picit picit huruf untuk menaip apa yang ingin kita luahkan, kini  kita cuma perlu tekan tekan atau RABA RABA saja apa yang ingin kita katakan.......esok lusa kita cuma perlu CAKAP saja pada HP kita dan HP akan taipkan apa yang ingin kita sampaikan. 

Begitulah awan nano..nanoo......eh!! Silap silap! Begitulah berubahnya teknologi telefon untuk kemudahan kita ...tapi ada satu perkara  yang perlu anda tahu disebalik kecanggihan HP yang kita gunakan sekarang.

) Industri ini akan membunuh Industri Komputer seperti penggunaan PC dan Notebook.  Kemajuan dan kecanggihan HP juga akan membunuh industri Kamera . 

Sebab utama fakta ini?? Apa yang hp anda tidak boleh lakukan? 

NAK  MENAIP  ......boleh!

Nak simpan Data.......Boleh!

Nak ambil gambar dan edit..........boleh!

Nak cetak........boleh!

Nak Internet......boleh!

Apa yang tidak boleh dilakukan oleh Hp yang canggih sekarang? Semua boleh ....jadi LAMA KELAMAAN ORANG AKAN BELI  HP DARI KOMPUTER ,ialah Hp dah jadi macam komputer dan boleh bercakap cakap lagi, buat apa rugi duit beli komputer...betul tak?

Hahaha, Tidak mustahilkah satu hari nanti komputer akan lenyap macam kaset , Cd .....ditelan arus teknologi .

Tapi pastilah pemain pemain dalam industri komputer dah bersedia dengan segala kemungkinan ini, mungkin bergabung dengan pembuatan HP atau memikirkan sesuatu YANG PELIK ....yang tidak dapat dilakukan oleh HP ..........sebagai contoh

SIDAI KAIN........Hahaha.


Photobucket 
JADI AGEN INTERNET PERCUMA
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANASISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
LAWAK PANTUN MERAPU

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.