-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Sabtu, 24 November 2012

ANTI VIRUS BUAT BERTAMBAH SAKIT

PEMBACA


Dalam khazanah perut komputer perisian Anti Virus dirasakan amat perlu. Hingga ada pengguna Komputer yang takut nak gunakan komputer yang tiada Anti Virus walaupun bapaknya seorang bomoh . Begitulah fobia dan takutnya kita jika tiada anti virus. 

Benar memang perlu Anti Virus ini ......tetapi ada beberapa fakta yang anda perlu tahu tentang anti virus ini....

) PEMBUAT PERISIAN ANTI VIRUS ialah mereka yang mencipta Virus .......Sebab itu ada jenis jenis VIrus tidak dapat dihapuskan atau di padam oleh perisian lain. Contohnya Virus Max.554 tidak dapat dikesan oleh Perisian Anti Virus keluaran McAFEE ,tetapi dapat dikesan dan dimusnahkan oleh PERISIAN ANTI VIRUS PANDA. 

) Perisian Anti Virus sebenarnya melembabkan pergerakan KOMPUTER ANDA . Lebih lebih lagi jika anda menggunakan perisian yang CAP AYAM @ tidak tulin. Selain lembab ianya juga menyebabkan beberapa program tidak dapat dijalankan . Logik akal kenapa jadi LEMBAB ......beginilah katakan anda pergi bank nak keluarkan duit, dah masuk dalam bank tu anda AKAN  DIPERIKSA OLEH JAGA LUAR DAN DALAM untuk pastikan ANDA TIDAK BERBAHAYA PADA BANK ....Kan ke lambat jadinya urusan anda ,samalah juga dengan Anti Virus ini, apa saja yang anda klik untuk laksanakan arahan akan diPERIKSA terlebih dahulu oleh Anti Virus anda ....samada selamat ke tidak haha.

) DALAM KES PENIPUAN KOMPUTER RAMAI PENGUNA TERTIPU DISEBABKAN ANTI VIRUS . Contohnya anda terjumpa dalam Internet SUPAYA MUAT TURUN ANTI VIRUS PERCUMA......sedangkan ianya tidak percuma ..anda cuma boleh gunakan PERISIAN ITU UNTUK TEMPOH TERTENTU seperti selama 14 hari......selepas itu anda perlu UPDATE atau KEMAS KINI anti virus itu supaya dapat digunakan lagi.....JIKA TIDAK? PERISIAN itu tidak dapat digunakan atau tidak berfungsi.......LEBIH BERAT PERISIAN ANTI VIRUS ITU AKAN BERTUKAR MENJADI VIRUS YANG AKAN MELEMBABKAN PERGERAKAN KOMPUTER ANDA     

Tapi fakta paling teruk tahap bawang merah ialah ........ANTI VIRUS TIDAK DAPAT MENGHILANGKAN JERAWAT DIMUKA ANDA ........Miahahaha....

Apapun terpulang pada anda .......UNTUK SELAMAT , GUNALAH ANTI VIRUS KERANA HARGANYA SUDAH MURAH TIDAK SEPERTI DULU. Anti Virus Tulin Kaspersky cuma serendah RM25 setahun.......belilah ! 

Photobucket

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.