-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 13 November 2012

Siti Zabedah pula terdedah

PEMBACA
Photobucket  

Mungkin ada yang tidak kenal dan tahu siapa Siti Zabedah Kasim ini? Maklumlah dah jadi habitat kita malas nak mencari sumber cuma bergantung pada satu satu kenyataan. Macam saya kata ".Ada kemalangan pagi tadi"  Anda tak tanya pun lebih lanjut ....tapi anda pula yang KUPAS ISU KEMALANGAN TU" bila  dan dimana berlaku.....siapa terlibat" sedangkan saya tak cerita pun lagi. Jadi itulah anda yang bernama Media perdana termasuk media Internet.

Siti Zabedah Kasim inilah PENANYA SOALAN MAUT yang mengundang isu pada Nurul Izzah hingga kabarnya SEDANG MENJEJASKAN KESELAMATAN NEGARA ....banyak demontrasi akan dibuat dan sedang berlaku yang pesertanya melebihi 10 orang......memang penyebabnya SITI ZABEDAH .....Bedah oh Bedah memang hebat dia ni...........

Si Bedah ni seorang PEGUAM dan    SEORANG PEJUANG HUMAN RIGHT yang berpaksikan kepada hak dan kebebasan ....BEBAS DALAM BERPASANGAN tak kira jantina dan bebas dalam BERAGAMA, jadi tak PELIKLAH DIA TIMBULKAN SOALAN ITU PADA Nurul Izzah. RAJIN LAH CARI DALAM GOOGLE ataupun jadi rakan twitter dan FB dia maka anda akan jumpa yang LEBIH DASAT LAGI TENTANG BEDAH NI dengan merujuk pada gambar gambar yang dikongsikan ini.














Jadi KALAU NAK ADIL .......Tak patutlah diserang Nurul Izzah seorang.......Siti Bedah ni juga perlu dibedah dan diserang kerana DIA LAGI BAHAYA PADA ISLAM.......dan dan PASTINYA dia lebih seksi dan montok dari Nurul Izzah...kan kita suka tengok benda macam ni hahaha

Tapi kalau serang SITI BEDAH NI TAK ADA KEUNTUNGAN POLITIK .....ke Guanerr? KATA NAK PERTAHANKAN ISLAM BUKAN  POLITIK ....Itulah jangan banyak banyak beras JATI nanti jadi celaru macam Hassan Ali.......kan PARAH!!

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.