-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Ahad, 18 November 2012

KECOHNYA bila Shila Amzah cium.......

PEMBACA

Dalam AIM19 yang baru terjadi dan sudah terjadi .....Shila Amzah telah menerima anugerah Lagu Terbaik AIM melalui lagu PATAH SERIBU . MALANGNYA bukan Anugerah dan lagu PATAH SERIBU itu yang menjadi SENSASI....Pelik kan!!

Tapi Aksi cium tangan Shila dengan KEKASIHNYA .Sharnaaz Ahmad menjadi cemuhan dan cacian peminatnya melebihi PUJIAN atas kemenangannya itu. Memang sesuai sangatlah lagu PATAH SERIBU NI .Memang Shila Amzah patah seribu dengan peminatnya haha.

Tapi Adatlah orang kita kan lebih gemar cerita sensasi walaupun ada juga komen peminatnya itu ADA KEBENARAN dalam isu cium tangan ini. Contohnya kalau kereta FERRARI aksiden .....memang akan masuk muka surat pertama ......cuba kalau berita PROTON WIRA Eksiden.....masuk jugalah beritanya tapi cuma sipi sipi ....gambar kemalangan pun HITAM PUTIH .nak jimat warna miahaha.

Mungkin juga peminat SHILA ni TAKUT jadi macam NABIL(RAJA LAWAK) .....yelah ! Jika kita ingat Nabil juga pernah dikecam kerana bukan setakat cium  tapi SIAP PELUK LAGI KEKASIH HATINYA KETIKA ITU KINI ISTERI ORANG -Irma hasmie.    

TAHNIAH UNTUK SHILA AMZAH.....!! 

Photobucket 
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
LAWAK PANTUN MERAPU

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.