-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Selasa, 13 November 2012

HAMPEH!! Batu Nisan kemaluan

PEMBACA
Idea ni mungkin sesuai untuk isteri isteri yang TIDAK MAHU SUAMI MEREKA KAWIN lain selepas dia meninggal. Nak tahu PETUANYA nya, baca kisah dibawah .....

Batu Nisan Kubur Ini Diukir Bentuk Kemaluan Bagi Memenuhi Wasiat Mendiang Isteri!

Isteri kepada Miran Marinkovic iaitu Milena telah mewasiatkan suaminya agar membina batu nisan bentuk KEMALUANNYA 
setelah dia meninggal dunia dengan harapan -SUAMINYA TIDAK CARI WANITA LAIN !! 

Untuk memastikan bentuk batu nisan itu sama dengan kemaluannya, isterinya telah mengambil gambar dan diserahkan pada suaminya untuk diukir .
PELIK betul pasangan dari Serbia ni .....lawaknya suaminya berkata : Saya lega walaupun pada awalnya SUSAH NAK CARI PENGUKIR YANG SANGGUP UKIR KEMALUAN Isteri saya. Bila saya lihat batu Nisan ini saya selalu teringatkan isteri saya. 

HEBAT BETUL KAN.....Apa kata Zizan? Eh!! Hahaha

Photobucket 
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR 
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG 
LAWAK PANTUN MERAPU

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

Kantoi Realiti

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.