-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Isnin, 12 November 2012

Ayat Panas dari dua Artis seksi

PEMBACA

Baca dulu adegan ni barulah belek gambar dibawah dan barulah anda boleh faham hahaha

Paris Hilton dan Britney Spear kelihatan bersama dalam kereta, aksi ni berjaya dirakam oleh Paparadzi yang kebetulan berada di situ kerana motornya habis minyak walaupun dalam raga motornya ada minyak kelapa yang isterinya suruh beli .....

" TUTUP!! Jangan kangkang......errr..ko pakai spenda tak? Marah Paris Hilton tak kala melihat paparadzi sedang fokus kameranya pada mereka.

" Tak!! Aku pening nak pakai spenda yang mana satu..akhirnya tak payah pakailah, padan muka spenda aku.." Kata Britney dalam kemaluan.

" Aku dah agak...sebab aku pun sama gak! "Jawab Paris Hilton sambil ketawa .





Photobucket 
AKU SEKSI KO PEDULI APA
SOLAT ALA PKR
SUAMI RAKAM AKSI PANAS ISTERI
POLITIK KAMPUNG MALAYSIAKINI
PANAS-YB PERLU MENGUCAP PANJANG
LAWAK PANTUN MERAPU

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.