-Blog kantoiIDENTITI jadi hashtag viral #@JomgelakFM-

Khamis, 1 November 2012

Aksi panas Sandy merogol sampai melimpah air

PEMBACA


Malam Jumaat ni kita buat panas sikit ,bukan untuk apa tapi untuk buka minda sebab bila hujan macam ni  otak jadi lembab sebab sejuk. Iya ke otak jadi lembab sebab sejuk? Betul lah...kan otak kita pantas berfikir bila ada benda PANAS .....tak gitu?

Kisah ni berlaku di Bandaraya paling hebat dan paling canggih di dunia. Semua aktiviti habitat manusia bermula disini dari fesyen,muzik dan sebagainya. Bandaraya ini juga adalah lubuk emas dari segi ekonomi kerana semua aktiviti bermula disini. New York .....bandar yang sentiasa BARU kerana namanya NEW ......bandar yang padat dengan cerita kerana namanya NEW ...jadi tidak hairanlah SANDY datang MELAWAT KAWASAN dan berminat untuk merogol secara suka hati bandar hebat ini.

Kabarnya Sandy datang kali ni dengan aksi dan teknik yang lebih rakus lagi untuk merogol, maklumlah Sandy sudah ada banyak pengalaman merogol bandar ini dari tahun tahun sebelumnya. Kini banyak aksi dan teknik terbaru yang berjaya SANDY tunjukkan semasa merogol hingga airnya melimpah ruah ......SANDY nak cuba lagi  KEHEBATAN YORK !! RUPANYA SANDY LEBIH RAKUS!! SANDY LEBIH BUAS...YORK akhirnya tewas ! 

lihatlah buktinya dibawah ini.


















Photobucket

0 Mesej diterima:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH AWAK

KANTOI IDENTITI. Dikuasakan oleh Blogger.